Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1284
Noen som har noen anbefalinger og erfaringer?
Har OnePlus Nord 2T så enten til den eller en universell som passer.
Du må jo si hva du ønsker. Tele, vidvinkel, Fish-Eye, Macro... Men det som egentlig betyr noe er avstanden fra linsa til kanten av tlf. Klipsen må vøre større enn den. Selv har jeg kjøpt en eske med 15 stk oppi. Pluss en 235 gr Fish-Eye som får med hele horisonten. Sånne ClipOn er neppe merkevare, så en må nok bare prøve hvordan kvaliteten er. Det florerer iallefall på Ebay. Vær obs på at de kanskje ikke fungerer på front-kameraet, da det muligens påvirker den trykkfølsomme skjermen rundt linsa.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Du må jo si hva du ønsker. Tele, vidvinkel, Fish-Eye, Macro... Men det som egentlig betyr noe er avstanden fra linsa til kanten av tlf. Klipsen må vøre større enn den. Selv har jeg kjøpt en eske med 15 stk oppi. Pluss en 235 gr Fish-Eye som får med hele horisonten. Sånne ClipOn er neppe merkevare, så en må nok bare prøve hvordan kvaliteten er. Det florerer iallefall på Ebay. Vær obs på at de kanskje ikke fungerer på front-kameraet, da det muligens påvirker den trykkfølsomme skjermen rundt linsa.
Vis hele sitatet...
Tenkte på en sånn pakke, trenger ikke til frontkameraet. Har du sånn universell, med klips?
Her er et eksempel jeg fant nå på Ebay med åtte forskjellige: https://www.ebay.com/itm/22427140137...4AAOSwq-dftiFU Det står IPhone, men passer til alle så lenge klipsen er lang nok. Blir ca 150 kr med moms. Ellers er det bare å søke. Finnes så mye forskjellig der ute. Og siden det kommer fra Kina, er det også billig, men det tar jo en måned å få det i posten da.