Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1754
Hvor mye sterkere er drysift og isolator egentlig i forhold til vanlig hasj som selges i Oslo?

Edit: Grunnen til at jeg spør er fordi det er så mange som påstår å ha dette om dagen.
Sist endret av kenny_1995; 14. juli 2022 kl. 12:55.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av kenny_1995 Vis innlegg
Hvor mye sterkere er drysift og isolator egentlig i forhold til vanlig hasj som selges i Oslo?

Edit: Grunnen til at jeg spør er fordi det er så mange som påstår å ha dette om dagen.
Vis hele sitatet...
Usikker, men drysift smeller hardt i skallen
Jeg har laget isolator (om det er ice hasj du tenker på?) Og det er noe av det beste av hasj jeg har prøvd sett bort ifra å røyke olje.
Dry sift er jo vanlig hasj og det er egentlig ice hash også bare laget på forskjellige måter. Hvor bra den blir handler om hvor fint du har filtrert det.
Sist endret av NokErNok; 14. juli 2022 kl. 14:45.
Det er bare to forskjellige måter å lage det samme produktet som de fleste av oss kaller boblings.


Styrken kommer ann på filtrering.
Anonym bruker
"Flink Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Jeg har laget isolator (om det er ice hasj du tenker på?) Og det er noe av det beste av hasj jeg har prøvd sett bort ifra å røyke olje.
Dry sift er jo vanlig hasj og det er egentlig ice hash også bare laget på forskjellige måter. Hvor bra den blir handler om hvor fint du har filtrert det.
Vis hele sitatet...
Vet ikke om dry sift er direkte "vanlig" hasj, har oftere fått de mørkere seige typene enn de lyse, lyse brune som bare blir til sand i fingrene og vil si de er mer vanlig. Kanskje det har noe å si på område i landet.
En vanlig måte å lage en type hasj på, kan jeg være mer enig i
Når noe lages ulikt er jo også sluttproduktet ulikt.
Hasj er hasj, men hasj er ikke hasj.
Om det var tilfellet burde vi jo alle ha vært fornøyd med å røyke skikkelig dårlig soapbars og brickweed med fjøssmak.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet ikke om dry sift er direkte "vanlig" hasj, har oftere fått de mørkere seige typene enn de lyse, lyse brune som bare blir til sand i fingrene og vil si de er mer vanlig. Kanskje det har noe å si på område i landet.
En vanlig måte å lage en type hasj på, kan jeg være mer enig i
Når noe lages ulikt er jo også sluttproduktet ulikt.
Hasj er hasj, men hasj er ikke hasj.
Om det var tilfellet burde vi jo alle ha vært fornøyd med å røyke skikkelig dårlig soapbars og brickweed med fjøssmak.
Vis hele sitatet...
Det er forskjell på hvor mange filtreringer ja. Men thc, krystaller og pollen er stort sett det samme. Om du tar en plante og tester så vil man om man gjør dry sift eller icolator får man det samme resultatet; mer eller mindre
Sitat av 420master Vis innlegg
Det er forskjell på hvor mange filtreringer ja. Men thc, krystaller og pollen er stort sett det samme. Om du tar en plante og tester så vil man om man gjør dry sift eller icolator får man det samme resultatet; mer eller mindre
Vis hele sitatet...
Hvis du har pollen i hasjen din har du dyrka opp en hann plante, det er en dyrkers mareritt og finnes mye av i store ute grows der de ikke gidder å styre med det..

THC er trichomer og noe helt annet..

Icelator vs dry sift vinner Icelator hver eneste gang da den skiller bedre ut trichomer fra plantemateriale uten å dra med så mye annet.
Ice-o-lator kan nesten doble thc innholdet i forhold til dry sift i første runde
Sitat av gekko4u Vis innlegg
Hvis du har pollen i hasjen din har du dyrka opp en hann plante, det er en dyrkers mareritt og finnes mye av i store ute grows der de ikke gidder å styre med det..

THC er trichomer og noe helt annet..

Icelator vs dry sift vinner Icelator hver eneste gang da den skiller bedre ut trichomer fra plantemateriale uten å dra med så mye annet.
Ice-o-lator kan nesten doble thc innholdet i forhold til dry sift i første runde
Vis hele sitatet...
Drysift trenger ikke dra med mye plantemateriale heller, jeg har fått like mye dritt fra icolator som drysift, det kommer helt an på filtreringen. Eneste grunnen til at min icolator er bedre enn drysift er fordi jeg har mye "finere" filter på icolator.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Drysift trenger ikke dra med mye plantemateriale heller, jeg har fått like mye dritt fra icolator som drysift, det kommer helt an på filtreringen. Eneste grunnen til at min icolator er bedre enn drysift er fordi jeg har mye "finere" filter på icolator.
Vis hele sitatet...
Nettop kan du sakene dine vil du få bedre kvalitet av icelator fordi du går kanskje helt ned til 25 μm og må kanskje starte med 70-80 μm på drysift for å få noe brukbart på første filteret.

Hva folk kaller hasjen eller weeden og salgstrikset har vært i alle år
https://youtu.be/6vecsECUB_0
Jeg har 75 som det minste på icolator bagsa mine, på drysift bruker jeg en pollenshaker fra bamboolt usikker hvor fint den filtrerer.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Idag teste jeg bubblebags for å lage drysift og det var myye mere effektivt enn den lille pollenshakern. Før hadde jeg måttet bruke en god del tid på dette resultatet som tok meg 5min med risting.



Sitat av NokErNok Vis innlegg
Idag teste jeg bubblebags for å lage drysift og det var myye mere effektivt enn den lille pollenshakern. Før hadde jeg måttet bruke en god del tid på dette resultatet som tok meg 5min med risting.



Vis hele sitatet...
Nice! Du blir skækk av det der, fint å strø litt over jayen før man limer sammen. Er dog helt villt å vape det
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Nice! Du blir skækk av det der, fint å strø litt over jayen før man limer sammen. Er dog helt villt å vape det
Vis hele sitatet...
Lager hasj av det
Det kan være like dårlig som ræva soapbar og det kan være det beste du har røyket.
Det er ikke typen hasj som gjør den bra.