Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4579
Vet ikke helt om dette er rette stedet å spørre, men spørr alikevel.


Var på lørdag ute på byen, var greit full og ble da kastet ut, uten å ha lagd noe problemer. Jeg sa ikke noe imot det og gikk frivillig ut. Jeg spurte vaktene etter ca 1 times venting hvor lenge jeg måtte være ute før jeg fikk komme inn, uten å få noe svar.

Sto deretter 1 time ca i kø før jeg så gjorde et dumt valg og klatret over gjerdet. vakten så det og jeg gik frivillig ut, vakten sa da "Du er utestengt på livstid og får aldri komme tilbake", jeg valgte å ikke si noe på det og gikk rett hjem.

Lurer nå på om dette er noe han kan gjøre, og om dette vil påvirke jobben min da jeg selv skal bli vekter om kort tid? han skrev ikke ned navnet mitt og ingen annmeldelse eller noe slikt, men kjenner nok igjenn ansiktet!
BRAND ∞ STRONG
Flere forskjellig Vekterselskap er det ikke, skal du jobbe akkurat der han jobber?
Han kaster sikkert ut en del folk hver kveld så med mindre dette dreier seg om et sted med 200 innbyggere kjenner han deg
sikkert ikke igjen. Utestengt på livstid hørtes veldig strengt ut?
Sist endret av vindaloo; 13. juni 2022 kl. 17:12.
Tror da ikke jobben din bør bry seg nevneverdig. Og ikke kontakter de den heller. Det var bare et provoserende utbrudd, husker jeg hadde noen venner som opplevde det her. Vi dro dit da neste helg igjen uten problemer.
Hei, tidligere dørvakt her: det skal mye til for at du kan bli utestengt på livstid. Dog mulig. Det er eieren av utestedet som har siste ord på slikt.

Det kan ha litt å si om det er utestedets egne vakter eller innleid via selskap, er de innleid har ikke de bestemmelsesrett på slikt vanligvis. Er de en fast sammensveisa gjeng kan det være annerledes. Vi har hatt folk som vi ikke skulle slippe inn på et par måneder pga stjeling og vold. De fikk innpass når de hadde gjort opp for seg og det hadde gått litt tid.

Tror du kan prøve deg igjen om en uke eller to. Husk å vær en gjest som du selv ville hatt med å gjøre (uansett hvilken sammenheng). Dette vil ikke ha særlig å si for fremtid som vekter, men unngå å terge på deg for mange i vakt og vektermiljøet da, kan fort ende opp med en kollega som har gått lei av deg fra før av XD
Job well done.

Ta en pause fra stedet og med apekatt-stunt til over sommeren så er det nok glemt.

En sånn opptreden er naturligvis ikke populært og du blir nok husket lenger enn de som bare blir kastet ut.
Har en kompis som fikk den beskjeden for maaaaange år siden på et utested. Mange år senere var vi i samme by og gikk ut på samme stedet, vi dro dit tidlig på kvelden og skulle se en fotballkamp. Vi hilste på dørvakta på vei inn, han pratet høflig til oss om fotballkampen vi skulle se og spurte hvor vi var ifra. Kompisen min da hvor vi var fra, og sa at han for mange år siden faktisk ble utestengt på livstid akkurat på dette utestedet. Dørvakta lo godt og lurte på hvorfor, sa at han regnet med han hadde vokst av seg slikt og ønsket oss en fin kveld
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Ser du fyren igjen så gi en ordentlig unnskyldning så pleier det å ordne seg. Blitt kasta ut noen ganger selv og hvis du gir en unnskyldning du mener så går det som oftest greit. Ikke vær for full når du unnskylder
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det er noe utesteder tracker for seg selv stort sett, du blir ikke en melkekartong i vekter lunsjrommet "ikke ansett denne mannen!"
Jeg kjenner en som fikk pålegg av politiet om å fjerne seg, det ironiske er at 3 år etterpå møter han opp på del 2 av opptaket til politihøyskolen og fikk spørsmål om han noengang har hatt noe med politiet å gjøre. Den saken kom opp, men som han sa det var med et smil om munnen.

Slapp av, har nok med 99.99% sannsynelighet ingen betydning for vektere
De kommer overhodet ikke til å huske deg, hold deg borte en liten stund så er alt glemt. Kommer ikke til å påvirke jobben din.
Bare slapp av, det er som regel tull. Jeg har fått den beskjeden u tillike ganger og kommer fint inn igjen. Dem er maktkåte og sier ofte sånn hvis de har en dårlig dag. Ingen bryr seg og de glemmer.

Hos meg går det nok sport i å si det fordi jeg har ett provoseeende ytre å jeg snakker tilbake og da vinner dem tror de når de utestenger på livstid. Men jeg er like velkommen neste gang.
Jeg ble jo livstidsnekta på Scotsman en gang i tida. Et år etterpå var det et annet mannskap i døra og ingen problemer med å komme inn. Alt kommer jo an på hva du gjorde galt, hvor alvorlig det var, og hvem du kræsja med. For meg var det muntlig krangel med ene dørvakta ute.

Jeg irriterer meg kraftig om å bli kalt drita full, når jeg VET jeg ikke har rørt alkohol (eller andre medisiner) den dagen. Med sosial angst, går det faktisk bedre om jeg HAR drukket en øl eller to (ikke tre...).
Trådstarter
15 4
Er kun et vekterselvskap her. var godt over 200 på en og samme tid, så burde nok ikke huske meg. Får håpe på det beste, er godt over en måned til jeg skal der igjenn, men da via jobb så han burde ha glemmt meg innen den tid.

Følte det var veldig lite for å være livstid

Sitat av vindaloo Vis innlegg
Flere forskjellig Vekterselskap er det ikke, skal du jobbe akkurat der han jobber?
Han kaster sikkert ut en del folk hver kveld så med mindre dette dreier seg om et sted med 200 innbyggere kjenner han deg
sikkert ikke igjen. Utestengt på livstid hørtes veldig strengt ut?
Vis hele sitatet...
Sitat av Relevant Vis innlegg
Tror da ikke jobben din bør bry seg nevneverdig. Og ikke kontakter de den heller. Det var bare et provoserende utbrudd, husker jeg hadde noen venner som opplevde det her. Vi dro dit da neste helg igjen uten problemer.
Vis hele sitatet...


Godt å høre, skal der ikke før om over en måned heldigvis

Sitat av mendez Vis innlegg
Bare slapp av, det er som regel tull. Jeg har fått den beskjeden u tillike ganger og kommer fint inn igjen. Dem er maktkåte og sier ofte sånn hvis de har en dårlig dag. Ingen bryr seg og de glemmer.

Hos meg går det nok sport i å si det fordi jeg har ett provoseeende ytre å jeg snakker tilbake og da vinner dem tror de når de utestenger på livstid. Men jeg er like velkommen neste gang.
Vis hele sitatet...


Ja har lært meg å ikke svare dem nettop av den grunn, enkelte av dem, har en venn som holder seg unna alkohol og blir kastet ut hver gang

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Jeg ble jo livstidsnekta på Scotsman en gang i tida. Et år etterpå var det et annet mannskap i døra og ingen problemer med å komme inn. Alt kommer jo an på hva du gjorde galt, hvor alvorlig det var, og hvem du kræsja med. For meg var det muntlig krangel med ene dørvakta ute.

Jeg irriterer meg kraftig om å bli kalt drita full, når jeg VET jeg ikke har rørt alkohol (eller andre medisiner) den dagen. Med sosial angst, går det faktisk bedre om jeg HAR drukket en øl eller to (ikke tre...).
Vis hele sitatet...

Den er forståelig å bli sur for, har en venn som blir kastet ut hver gang for å være "for full", når han har holdt seg unna alkohol så lenge jeg har kjennt han.

Skal der ikke før om en måneds tid og da på jobb, så føler jeg heller ikke at det jeg gjorde er noe som burde gi livstid. Får håpe det er glemt om en måned!

Sitat av Dice Vis innlegg
De kommer overhodet ikke til å huske deg, hold deg borte en liten stund så er alt glemt. Kommer ikke til å påvirke jobben din.
Vis hele sitatet...

Godt å høre. Skal der ikke før om en måneds tid heldigvis

Sitat av Rolig Fortrolig Vis innlegg
Hei, tidligere dørvakt her: det skal mye til for at du kan bli utestengt på livstid. Dog mulig. Det er eieren av utestedet som har siste ord på slikt.

Det kan ha litt å si om det er utestedets egne vakter eller innleid via selskap, er de innleid har ikke de bestemmelsesrett på slikt vanligvis. Er de en fast sammensveisa gjeng kan det være annerledes. Vi har hatt folk som vi ikke skulle slippe inn på et par måneder pga stjeling og vold. De fikk innpass når de hadde gjort opp for seg og det hadde gått litt tid.

Tror du kan prøve deg igjen om en uke eller to. Husk å vær en gjest som du selv ville hatt med å gjøre (uansett hvilken sammenheng). Dette vil ikke ha særlig å si for fremtid som vekter, men unngå å terge på deg for mange i vakt og vektermiljøet da, kan fort ende opp med en kollega som har gått lei av deg fra før av XD
Vis hele sitatet...

Skal ikke jobbe der heldigvis før om over en måned. Synes selv valget var litt strengt, selv om handlingen var dum selvfølgelig. Men valgte å bare gå ut og ikke kommentere noe når han sajeg var utestengt på livstid.

Ja, skal ikke terge på meg noen flere vektere.

Sitat av Dough Vis innlegg
Job well done.

Ta en pause fra stedet og med apekatt-stunt til over sommeren så er det nok glemt.

En sånn opptreden er naturligvis ikke populært og du blir nok husket lenger enn de som bare blir kastet ut.
Vis hele sitatet...

Ja, regner med det. Skal muligens jobbe der om litt over en månes tid.

Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Det er noe utesteder tracker for seg selv stort sett, du blir ikke en melkekartong i vekter lunsjrommet "ikke ansett denne mannen!"
Vis hele sitatet...

Er privat selvskaper som blir leid inn her for utestedet, somregel de samme ansatte som er der også
Sist endret av BluDog; 14. juni 2022 kl. 17:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Så du skal jobbe på samme utested? Hvis de kjenner deg igjen får du bare si at du gjorde research for å se hvor grensene går.
Bare du holder deg unna en stund er du glemt om 4-5 måneder.
Trådstarter
15 4
Sitat av Gargoyle Vis innlegg
Så du skal jobbe på samme utested? Hvis de kjenner deg igjen får du bare si at du gjorde research for å se hvor grensene går.
Vis hele sitatet...
Konge svar!
Send daglig leder en e-post og si at du legger deg helt flat og angrer. Er man såpass moden så fortjener man en ny sjanse. Jeg jobber på utested og med mindre det gjelder trakassering eller vold er vi rause med å gi folk en ny sjanse.