Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2003
Har hatt en real sprekk på det meste. Men jeg er fremdeles under oppfølging pga ruskjøring for nærmere 5 år siden. Med prøver hver 3dje mnd etc. Ser ikke ut som jeg greier å vri meg unna denne,men er der noen med samme erfaring og som har fått beholde lappen etter å ha innrømmet en sprekk. Tips på å snakke med lege mottas med takk. Til info jeg har ikkenkjørt beruset eller blitt tatt av onkel.
Hvorfor innrømme? Å hva har du brukt å hvor lenge er det til neste prøve?

Utifra hva man ofte hører er det at det ikke lønner seg å innrømme, men skal du pisse på mandag å du vet det slår ut på noe så kan det også være lurt å komme i forkjøp.
Vet ikke om praksisen varierer men jeg fikk påvist cannabis på urinprøve ca halvannet år uti løpet for å få tilbake (6 mnd) og beholde lappen. Fikk streng advarsel om en sprekk til og jeg rykker tilbake til start. Var lettet og tok meg veldig i akt etter det.
Om du ikke klarer å vri deg unna er det best å være ærlig. Før politiet tok lappen min var legen min klar over daglig bruk av hasj, alkohol og ofte piller og amfetamin også uten å ta lappen. Det kan hende legen din er grei.
jeg er på prøver anngående hasj å forfalsker prøven hver gang uten å vekke misstanke/bli tatt. stikk på biltema eller en friluftslivs butikk å kjøp 2 håndvarmere (https://www.biltema.no/fritid/jakt/j...xoCrrkQAvD_BwE) dra deretter på apoteket og kjøp 2 20ml sprøyter. del pumpen på den ene i to. finn en kompis med ren urin å fyll den ene sprøyten litt over halvfull med urin, hold for tuppen og fjern pumpen, bytt denne med den du kuttet i to. gjør klar sprøyten så den er flush og klar for bruk, legg den i mellom de to håndvarmerene å ha alt i lommen på jakka. ha hendene i lomma for å skjule når du går inn på toalettet der du tar prøvene. i mitt tilfelle er vinduet der legen skal følge med på min høyre side og litt bak meg så jeg har det i venstre lomme. min lege er en gammel klein frøken som ikke har noe ønske om og følge med på meg så er ganske lett for meg. men her er iallefall hvordan jeg gjør det og kanskje dette kan være til hjelp.
Vi trenger å vite når neste UP er... Hver 3. måned er jo du safe om det er 1 måned til neste gang... Skjønner?
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Vi trenger å vite når neste UP er... Hver 3. måned er jo du safe om det er 1 måned til neste gang... Skjønner?
Vis hele sitatet...
I sånne tilfeller så for man ofte bare beskjed om å komme å levere prøver. Det er lagt opp sånn at man ikke skal vite når neste prøve er. Eneste man vet sikkert er at i løpet av 3mnd får man en pisseprøve.
En bekjent av meg bestilte nytt simkort med nytt nummer, slik at det ble umulig å for legekontoret hans å innkalle ham til random pisseprøver. "Er vel ikke ulovlig å miste telefonen og skaffe nytt nummer?". Ikke lenge etterpå byttet han også fastlege, og har siden aldri hørt noe mer om den saken.

Jeg aner virkelig ikke hvordan det opplegget her skal funke, men det ville ikke overrasket meg at det ikke skal mer til for å slippe unna.
Sitat av Herr potet Vis innlegg
En bekjent av meg bestilte nytt simkort med nytt nummer, slik at det ble umulig å for legekontoret hans å innkalle ham til random pisseprøver. "Er vel ikke ulovlig å miste telefonen og skaffe nytt nummer?". Ikke lenge etterpå byttet han også fastlege, og har siden aldri hørt noe mer om den saken.

Jeg aner virkelig ikke hvordan det opplegget her skal funke, men det ville ikke overrasket meg at det ikke skal mer til for å slippe unna.
Vis hele sitatet...
Kanskje han hadde flaks. jeg ble også bedt om urinprøver av PUT, men bare avslutta hele opplegget og så hørte jeg ikke mere.