Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1308
Har et litt merkelig problem. Hver gang jeg har en lengre pause fra å røyke så begynner svetten min å lukte mye strammere enn den pleier mens jeg aktivt røyker daglig.

Må rulle på deo 3-4 ganger daglig nå, før så har jeg aldri hatt noe særlig behov for dette i det hele tatt. Vet jo at det kan ha noe å gjøre med at jeg svetter mer pga detoxen, men jeg tror egentlig ikke det da jeg fortsatt svetter når jeg er aktiv selv om jeg røyker, og den svetten lukter omtrent ingenting.

Noen andre som har opplevd dette ved røykeslutt?
Anonym bruker
"Misunnelig Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får bedre luktesans ved røykeslutt, så mulig du alltid har luktet stramt.
Skulle vel ha presisert at jeg mente røykeslutt av cannabis. Siggen består enda desverre. Den blir det neste x)
Det er sikkert bare kroppen som kvitter seg med narkoen du har røyka.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hvis man leser litt på hvordan kroppen kvitter seg med cannabis, så antyder litteratur om cannabis og menneskekroppen, at det blir utskilt på flere måter.

Avføring, urin, svetting, håret(?) husker jeg ihvertfall


Når du blir ekstra stor cannabis konge, så begynner kroppslukt og svetten din også å lukte cannabis


Du gjør din greie - går inn for å pumpe jern. Fem minutter senere snur alle seg mot deg umerkelig - fordi hele fresh fitness lukter skunk
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har selv fått kommentarer på at svetten min lukter weed, men det var før jeg engang hadde prøvd det.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Ja fordi enkelte luktstoffer fra cannabis også minner eller er lik noen menneskers svettelukt, mener jeg også a huske
Mengden svette øker jo iallefall i første tiden etter røykestopp. Husker selv jeg måtte bytte sengetøy i eningen siden det ble søkkvått
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, er i akkurat samme båt som deg. Men jeg har hatt ett ekstremt forbruk over flere måneder, gjerne ett par G om dagen. Er det noe vits? Absolutt ikke.

Hatt blandingsmisbruk - gjerne toppe det med 3-4 pils daglig. Bråkuttet på begge. Svetter som faen, konstant. Jeg er ikke en person som svetter mye til vanlig, og gjør jeg det er det stort sett føttene. Kan meddele at jeg har våknet gjennomvåt av svette de siste to ukene.

Syntes at lukten er sterkere, men det får du ikke gjort så mye med - det gir seg etterhvert. Dusj, deo, mye vann og aktivitet er bra. Jeg vet jeg reagerer sånn til vanlig når jeg bråkuttet kun hasj og, alt annet du putter i deg forsterker det bare.

Men her er det som er litt rart, tungt forbruk av grønt gjør ikke dette mot meg, kun den klissete hasjen (og alkoholen selvfølgelig) så man kan jo begynne å lure på hva det er i hasjen? uansett, godt å kjenne at man blir ferdig med dritten, heier på deg TS
Anonym bruker
"Uvøren Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
sist gang jeg prøvde meg på en pause så gikk jeg 7 dager med konstant svette.
Hvis du normalt ikke sigger så hjelper det å snuse mot svetten
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Hvis du normalt ikke sigger så hjelper det å snuse mot svetten
Vis hele sitatet...
Hvorfor det?
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Speedfrik Vis innlegg
Hvorfor det?
Vis hele sitatet...
Tanken er vel at sigg er avhengighetsskapende, og om du derfor stopper med sigg samtidig med hasj så vil det være en heftigere "nedtur", jeg røyker ikke sigg, jeg røyker det rent på bong eller med vape - det har ikke så mye å si, våkner fortsatt gjennomvåt, men om du bråkutter siggen i tillegg så blir det verre.