Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2473
Hei,

Har stukket megselv for første gang i skulderen og lurte på om det var normalt med "hevelse" og smerter? Er første gang jeg bruker roids og jeg frontloaded 500mg testo. Har såpass vondt at jeg ikke kan løfte hånden opp. Ingen misfarging eller noe, kun hevelse og smerte.

Takk for svar
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Akkurat dette slet jeg med selv, skulderen var et helvete å injisere testo på! Vondt, og løfte armen ble vanskelig i en liten periode etterpå.
Måtte bruke ispose for å hjelpe på "smertene" .

Byttet til å injisere i skinka istedet, mye bedre!
Kan gjøre vondt der også,men langt ifra like ille som skulder!
Første gang man injiserer i en ny muskel, er det ikke uvanlig å ha mer vondt/hevelse enn vanlig. Et par relevante uttrykk der er 'virgin muscle' og 'post injection pain'.

Kan også være noe dritt i varene som muskelvevet ikke helt liker. Om det fortsetter så be om å få bytta av selger.

Og som han over der nevner. Injiser i låret eller skinka. Ikke fordi det gjør mindre vondt, men der er biotilgjengligheten høyere.
Sist endret av Superspurv; 13. oktober 2019 kl. 12:42.
Trådstarter
4 1
Tusen takk for svar. Da blir det skinka fremover. ��
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Linkan12 Vis innlegg
Tusen takk for svar. Da blir det skinka fremover. ��
Vis hele sitatet...
På min første kur satt jeg i glutes igjennom hele kuren, byttet på høyre og venstre hver gang. Opplevde PIP (Post injection pain) i 8-9 første ukene. Ikke bekymre deg, det er ikke farlig, kan bare være vondt/ubehagelig. Lykke til videre
Trådstarter
4 1
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
På min første kur satt jeg i glutes igjennom hele kuren, byttet på høyre og venstre hver gang. Opplevde PIP (Post injection pain) i 8-9 første ukene. Ikke bekymre deg, det er ikke farlig, kan bare være vondt/ubehagelig. Lykke til videre
Vis hele sitatet...
Jeg er feit og har mye fett rundt meg. Lurte på om det holder med grønn kanyle for å trenge seg igjennom fettlaget som er over musklene?
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er du veldig feit kommer du til å aromatisere helt hinsides mye testosteron til østrogen, håper du har den kraftigste AIen letrozole klar, ellers får du vekst i andre plasser enn muskler.

Ville aldri kjørt en testkur før jeg hadde grei fett%.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Linkan12 Vis innlegg
Jeg er feit og har mye fett rundt meg. Lurte på om det holder med grønn kanyle for å trenge seg igjennom fettlaget som er over musklene?
Vis hele sitatet...
Jeg brukte den her i glutes: https://www.apotek1.no/produkter/bd-...100stk-851146p

Hva mener du med feit? Et tips jeg ville gitt til noen som skal på kur og er "feit", ville vært å gå ned i fett% først. Mener selv at rundt 15% er en fin plass å ligge på i fett%.
Trådstarter
4 1
Da velger jeg å stoppe og heller gå ned i vekt først. Takk for svar. ��