Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 10402
Hei, jeg er en 20 år gammel mann som møtte den 22 år gamle kjæresten min som var på 1-års utveksling i Norge i fjor. Hun er nå til Jul ferdig utdannet lingvist i Serbia, men vi ønsker å leve sammen i Norge. Jeg har lest mye på UDI så da så muligheten med å gifte oss i Norge og så kan hun komme gjennom familieinnvandring men da krever UDI at jeg har en årsinntekt på 260000 som er vanskelig å oppnå samtidig som jeg studerer. Er det noen som har erfaringer med noe lignende fra før?
Tror kravet til inntekt er fast. Så dere kan kanskje vente med å gifte dere til du er ferdig med studier og du har en jobb ?
Hun kan vel fortsatt komme og være her som turist i opptil 3 måneder i strekk.
Er det så strengt?Mener det var mange menn som importerte thaidamer før-men det kanskje er derfor inntektskravet kom?
Ja det er så streng, sinnsykt lang vente tid å koster noen tusen kr.
Kravet om inntekt kommer man ikke rundt.
Inntektskravet er så godt som ufravikelig basert på min erfaring, med god grunn forsåvidt da du skal forsørge både deg og henne. En løsning er jo at hun finner en fast jobb i Norge og søker om arbeidsinnvandring, burde være relativt grei skuring hvis man klarer finne en jobb. Merk at hun MÅ ha 100% stilling, 90% godtas ikke.
Tror inntektskravet er fravikelig så lenge man har over 1 mill på konto.
Ellers så er det å søke om opphold via studier/arbeid eller familie hvis dere har barn.