Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4837
Trenger tips til innendørs antenne med antenne forsterker. Det kan ikke være noe DYI om det blir betydelig for utseende på antennen. Tenker to stk med splitter.

Skal et opphold et sted og iflg. dekningskartet så er det innen rekkevidde; sannsynlig med utendørsantenne. Dvs. 3/4 styrkegrad man kan ha til nærmeste antenne. Dette pga det er i en dal.

Iflg. kartet så er bygningen rett flylinje sør med antennen på fjellet.

I bygningen er vinduene til rommene vest og øst mens antennen står som sagt sør. Men siden den står i linje med bygningen håper jeg at det skal gå an. Grunnen til at den er grad tre er at hver minste blokkade kan ødelegge veldig mye for signalene. Og at det er midt i en dal.


Vinduene kan ikke åpnes. Så alt avhenger av antennene.

Er ikke sikkert jeg får ha det en gang, men jeg tar sjangsen fordi jeg var så grei sist jeg var der.
Sist endret av Naturgrønn; 25. august 2019 kl. 13:50.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Skal du ha med deg heile jævla stua di i fengsel?

Om fengselet tillet TV på cella har dei antakeleg eit felles antenneanlegg som sikrer at du kan sjå TV.
Det har dem. Jeg har sont en del ganger i tre forskjellige fengsler pga. dumskap fra min side og litt dumskap fra loven sin side. (Jeg er ikke kriminell, jeg lyger eller stjeler ikke) Eller jeg ble tatt for nasking, men det var Tran og vitaminer og ting jeg trengte en periode jeg var litt langt nede, pls ikke døm meg)

Men det er bare 4 kaneler. I forhold til i Bergen så er det National Geo. i stedenfor Discovery. My cup of tea. Altså NatGeo.

Men vil ha RiksTV pga psyken min. Og at det er lukket avd. Førstnevnte viktigst.
Sist endret av Naturgrønn; 26. august 2019 kl. 18:49.
Glem RiksTV med innendørs antenne, meeeeget få steder det kan fungere.