Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 9314
Hei, lurer egentlig bare på hvordan spyttprøve fungerer om man blir stoppet i kontroll, hvilke stoffer kan de se i soyttet (bare hasj?), og ser de med en gang om testen er negativ/positiv?

Kan noen som har blitt stoppet og faktisk blåst positivt fortelle sin historie?

Hilsen nysjerrig Per:-)

noen som har spyttet*, ikke blåst :P
Sist endret av BtRyBluBrY; 19. juni 2019 kl. 00:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg måtte ta en slik en gang. Fikk en pinne jeg måtte stikke i munnen og "smøre" rundt omkring i munnen i en god stund (til den endret farge til blå mener jeg). De kan sjekke det aller meste av narkotika, vertfall de mest utbredte typene. Når "pinnen" er klar setter de den i en maskin. Jeg tror de fikk noen problemer/ikke viste hvordan den fungerte da jeg tok den. Det tok kanskje 5-10 minutter før de kom tilbake og sa alt var i orden. Dette var rett etter disse maskinene ble tatt i bruk. Etter det har jeg ikke hørt om noen som har blitt testet med dem. Selv ikke kompiser som har blitt mistenkt av politiet for å kjøre ruspåvirket.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg måtte ta en slik en gang. Fikk en pinne jeg måtte stikke i munnen og "smøre" rundt omkring i munnen i en god stund (til den endret farge til blå mener jeg). De kan sjekke det aller meste av narkotika, vertfall de mest utbredte typene. Når "pinnen" er klar setter de den i en maskin. Jeg tror de fikk noen problemer/ikke viste hvordan den fungerte da jeg tok den. Det tok kanskje 5-10 minutter før de kom tilbake og sa alt var i orden. Dette var rett etter disse maskinene ble tatt i bruk. Etter det har jeg ikke hørt om noen som har blitt testet med dem. Selv ikke kompiser som har blitt mistenkt av politiet for å kjøre ruspåvirket.
Vis hele sitatet...

Du sier noe der... jeg hørte om tette folk som måtte gjennom slike tester. Plutselig hørte eller så man aldri mer til det.

Betyr det at de har andre metoder, eller har fått bedre maskiner?