Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3208
Sitter på et raskt nett i et land der Wifi ikke er vanlig hjemme, men de har sperra for torrents.

Er det noen måter jeg kan laste ned serier? Jeg vet at netflix har denne muligheten for smartphones og pads, men det funker vel ikke på en macbook?
Bruk yesmovies, det er en "gratis" streaming side
Trådstarter
Burde forklart meg bedre. Jeg vil se på ting hjemme, der jeg knapt nok har internett. Så vil laste ned på kontoret slik at jeg kan se det senere.
Direct Download er jo alltid en mulighet.
Krever fort litt google-fu for å finne seriene du er ute etter men det finnes et hav av filservere der ute med plenty content.
Søkefeltet i google: serienavn megalinks reddit
usenet kan være ett alternativ, plex med plexpass også om du har tilgang til nå decent plex servere å hente innhold fra.
Sist endret av NoillStress; 13. mars 2018 kl. 18:11.
Det finnes også forskjellige warez-sider der nedlastingene går via filehost-sider. Det innebærer fort at du må kjøpe premium-konto hos en filehost eller eventuelt bruke en side som real-debrid for å laste ned i normal hastighet.
Du kan omgå sperra ved å bruke ein seedbox. Då lastar du ned frå denne igjen via ftp. Du får dei frå ca 5euro månaden...

Bruk ein plugin til nettlesar, så slepp du å knote for masse i webui. Td. denne https://chrome.google.com/webstore/d...dcjbfdghcmenci
Sist endret av snegler; 13. mars 2018 kl. 22:41.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Du kan jo alltids bruke UseNet?
Usenet, seedbox, mega og haugevis med andre muligheter..