Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3316
Er det dumt å fortelle legen at jeg tar Ashwagandha og GABA aminosyrer i forhold til at jeg er tidligere rusavhengig og må ta urinprøver for å beholde lappen da begge disse midlene er reseptpliktige i Norge...
R.i.p 23.04.2021
Vil tro det er dumt og si at du bruker noe som helst uten og ha fåt av lege .
Sitat av Tarm Vis innlegg
Vil tro det er dumt og si at du bruker noe som helst uten og ha fåt av lege .
Vis hele sitatet...
Jeg sa det ikke.. var nok lurest. Men fikk svart på hvitt alle stoffene de tester etter på standard labtest i Norge i dag. Det var litt sweet. Kratom er ikke en av de. Lyrica overraskende nok var der..
Bruker div kosttilskudd på grunn av stress og ‘mild angst’. Dvs. mild sosialangst.

Inkludert ashwaghanda til tider (brukes kanskje 3-10 ganger i mnd da jeg synes den bygger toleranse ganske fort.).

Har alltid vært åpen med legen om det, og han har til og med gjort litt research sammen med meg og funnet ut at dette er et greit alternativ med tanke på stressfulle situasjoner.

MYE bedre enn phenibut eller andre sterkere stoffer som gir avhengighet og
Widthrawal.

Ashwaghanda kan jo til og med være bra for deg som en adaptogen, så lenge du har en solid kilde, og ikke får bivirkninger.

Kan riktig nok påvirke stoffskifte, så kan være lurt å sjekke nivåene for stoffskifte til tider.
Jeg trodde styrken i ashwagandha var i langvarig bruk. Enda jeg kjenner den demper angsten med en gang jeg tar den, men står mange steder at full effekt får du først etter en mnd med jevnt daglig bruk. Ganske sikker på at den har økt testoen min og
Sitat av Laban22 Vis innlegg
Jeg trodde styrken i ashwagandha var i langvarig bruk. Enda jeg kjenner den demper angsten med en gang jeg tar den, men står mange steder at full effekt får du først etter en mnd med jevnt daglig bruk. Ganske sikker på at den har økt testoen min og
Vis hele sitatet...
Vet. Første gang jeg brukte det fikk jeg bedre effekt av jo mer jeg brukte det. Typ to tre mnd sammenhende.

Etter en pause så fikk jeg umiddelbar effekt når jeg prøvde igjen. Nesten på linje med phenibut, men den effekten roer seg på dag tre ish, og blir anxious på dag fire.

Derfor tar jeg det bare noen ganger pr mnd, eller en større dose 1000mg - 1500 mg om jeg ikke får sove. Slokner som regel innen 45 min
Sitat av 3mma Vis innlegg
Vet. Første gang jeg brukte det fikk jeg bedre effekt av jo mer jeg brukte det. Typ to tre mnd sammenhende.

Etter en pause så fikk jeg umiddelbar effekt når jeg prøvde igjen. Nesten på linje med phenibut, men den effekten roer seg på dag tre ish, og blir anxious på dag fire.

Derfor tar jeg det bare noen ganger pr mnd, eller en større dose 1000mg - 1500 mg om jeg ikke får sove. Slokner som regel innen 45 min
Vis hele sitatet...
Hvor kjøper du din Ashwagandha? Jeg liker den her https://www.svenskhalsokost.se/halsa...st/ashwagandha
må være litt party pooper her og minne om at å lenke til steder man kjøper ulovlige greier ikke er tillat på freak.
..føler dere at dere har noe å snakke om på tomannshånd så er det jo bare sende en pm..
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
må være litt party pooper her og minne om at å lenke til steder man kjøper ulovlige greier ikke er tillat på freak.
..føler dere at dere har noe å snakke om på tomannshånd så er det jo bare sende en pm..
Vis hele sitatet...
Du er ikke party pooper, men trodde seriøst ikke at ashwagandha link hadde noe å si. Du kan jo kjøpe det på norske sider og. Protein.no f.eks