Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 6985
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skrev dette på "den store MDMA-tråden" men fler ser dette hvis jeg lager ny tråd.

I stvg området går det rundt RC'er som kan være farlige, selges som MDMA men er ikke ekte, så hvis du får dette vær forsiktig

Godt nyttår folkens, be safe!
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oslo også!
Har du ikke noe mer informasjon? Hvordan vet du at det ikke er MDMA? Har noen blitt skadet i Stavanger som følge av dette? Noen har vel testet det med Marquis, Mandelin, Mecke osv. Hva sier resultatene?
+ hvordan ser det ut? kommer det i pulver, piller osv?
Jeg kjenner ikke til denne batchen, men når jeg har fått Methylon tidligere har det sett ut som MDMA-krystaller. Forholdsvis mørke brune og vanskelig/umulig å smake/lukte forskjell. Methylon er heldigvis en av de få aktive MDMA cut/bøff som man faktisk finner med Marquis (gul).
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan ser de ut??
▼ ... noen uker senere ... ▼
Methylone (bk-MDMA) har en sterkere sentralstimulerende effekt enn empatogen iforhold til vanlig MDMA, altså mer dopaminerge effekter enn serotonerge. Gir crawing, noe i likhet som ved bruk av coke, osv. Har bestilt noen gram selv av det stoffet før i tiden, og effekten var mer som Methamfetamin enn MDMA, eller noe mitt i mellom.