Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2491
420 all the time
Hash cat's Avatar
Hvis jeg tar meg 1-2 sigg på en halvtime, hvor fort forsvinner lukta?

Funker egt parfyme?

Noe jeg kan gøre for å fjerne lukta?
Min egen erfaring er at dette er vrient. De som ikke røyker lukter det fort. Om du tenker på deg som person er pro tip å pusse tennene, vaske hendene (aller helst dusje om du kan), og å ta på seg andre, rene klær.

Er det i et rom eller en bil aner jeg dessverre ikke.
420 all the time
Hash cat's Avatar
Trådstarter
Sitat av sokkejohn123 Vis innlegg
Min egen erfaring er at dette er vrient. De som ikke røyker lukter det fort. Om du tenker på deg som person er pro tip å pusse tennene, vaske hendene (aller helst dusje om du kan), og å ta på seg andre, rene klær.

Er det i et rom eller en bil aner jeg dessverre ikke.
Vis hele sitatet...
Oja nei, røyker ute tenkte jeg.
Noe jeg har hatt veldig god opplevelse med er litt små slurker med eddik i åpne beholdere.. jeg hadde det på et sted i stua på fest. Dagen etterpå kjente ikke, ikke-røykerne røyklukt )
Kan du ikke røyke vanlige sigaretter nå heller?
420 all the time
Hash cat's Avatar
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Kan du ikke røyke vanlige sigaretter nå heller?
Vis hele sitatet...
Jojo, hvis du tenkte på pisse prøve greiene?
I filmen "Ondskan" tygger de granskudd etter de har smugrøyka for å skjule det på ånden hvertfall, om det funker særlig bra vet jeg ikke.
Tenker det lukter mest av håret og henda i lengden. Fet film btw, anbefales!
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
røyk ute, naken. kaldt som faen men funker.
420 all the time
Hash cat's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
røyk ute, naken. kaldt som faen men funker.
Vis hele sitatet...
Hahaha.

Posten din gidde meg en ide da. Når det blir litt varmere og jeg skal på stranda burde jeg bare ta røyken før jeg bader, mens jeg er i badebuksa.
hold iallefall ikke siggen med fingrene, lukten sitter som faen i hendene. Var slik mutter røk meg når jeg var kid. "få lukte på henda dine"
420 all the time
Hash cat's Avatar
Trådstarter
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
hold iallefall ikke siggen med fingrene, lukten sitter som faen i hendene. Var slik mutter røk meg når jeg var kid. "få lukte på henda dine"
Vis hele sitatet...
Hvordan skal jeg ellers holde den? Med foten?
Anonym bruker
"Glad Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hold den med to pinner så slipper mammaen din å bli sinna på deg.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg var ung hendte det vi holdt siggen med en kvist vi bøyde rundt den. Trodde at dét og å gni henda og halsen i løvblader, hoppe til vi ble andpustne for å tømme lungene, ta masse munnspray og knaske gummigodteri skulle gjøre susen, men ikke-røykere lukter det uansett kanskje ca 12 timer etter. Haha fy faen, tider.
Tar du en kraftig dusj og pusser tenna så hjelper det, men lukter mammaen din på deg noen timer etterpå for å sjekke, så merker hun det nok.
420 all the time
Hash cat's Avatar
Trådstarter
Jaja, er jo bare sigg da. Ble jo catcha med hasj, så ordner seg nok.
Anonym bruker
"Målløs Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
bensin på hendene etterpå....lukter bensin, men ikke sigg
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hash cat Vis innlegg
Jaja, er jo bare sigg da. Ble jo catcha med hasj, så ordner seg nok.
Vis hele sitatet...
Hvor gammel er du? Så lenge du er over 13 har du lov til å ha en deltidsjobb. Anbefaler det så du kan flytte hjemmefra snart så slipper du alt dette hazzlet
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
bensin på hendene etterpå....lukter bensin, men ikke sigg
Vis hele sitatet...
Bensin?! BENSIN?!

Jeg tenker at du kjøper en boks med bygg wipes. Kan vaske gammel maling fra treverk etc. Inneholder som regel isopropanol og flere av de er tilogmed antiseptiske. Men bensin trekker inn i huden og er vel ikke videre anbefalt
420 all the time
Hash cat's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er du så desperat etter all mulig rus? Kan du ikke bare respektere reglene til foreldrene dine mens du bor hjemme? Begynner å bli tåpelig å se alt tullet du poster her inne.
Vis hele sitatet...
Desperat er jeg ikke. Jeg røyker fra før av. Alt tullet jeg poster her inne? Som sagt før meg, drit i å les det da.

Sitat av 420master Vis innlegg
Bensin?! BENSIN?!

Jeg tenker at du kjøper en boks med bygg wipes. Kan vaske gammel maling fra treverk etc. Inneholder som regel isopropanol og flere av de er tilogmed antiseptiske. Men bensin trekker inn i huden og er vel ikke videre anbefalt
Vis hele sitatet...
Tror han tulla, men ikke vet jeg. Har en antbac som lukter no inni helvette, det kan jo funke. Pluss det ser ikke så veldig suspekt ut om jeg har antibac i lomma nå.
Sist endret av Hash cat; 7. mai 2020 kl. 08:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du vil fjerne lukten av sigaretter på hendene funker det ekstremt bra å vaske hendene for så å ta på en fet håndkrem med kraftig og god lukt
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det jeg gjorde når jeg røyka inne (hasj/weed) var å stå under kjøkkenvifta med 2 duftlys på hver sin side av rommet, lukta forsvant veldig fort.
Etter jeg var ferdig med å røyke lot jeg de brenne litt lenger også åpnet jeg vinduer for å lufte ut.
Det var nærmest umulig å merke at det var blitt røyket inne og selv kompiser som røyker trodde jeg kun røyka ute.

Noe folk flest glemmer er at lukten sitter igjen i både munnen/ansikt, på klær og på hendene, så lurt å enten dusje eller skifte klær, vaske seg og pusse tenner/munnskyll/tyggis.

Selv om jeg røyka hasj/weed så vil jeg tro det samme egentlig gjelder for vanlig tobakk også.
Bruk hansker, det hjelper iallefall på lukten fra fingre. En veninne av meg begynte å gjøre det når hun fikk barn og skulle ta seg en siggarett innimellom.

EDIT:
Kombinert med en slik:
https://megaflis.no/sms-coverall-ove...e-5-6-2xl.html
Sist endret av utepaanordnes; 7. mai 2020 kl. 18:51.
Hvis du vil ha absolutt null lukt, bruk engangshansker og vask både deg selv og klærne dine etterpå.
Anonym bruker
"Intolerant Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøp en dunk med Jotun tynner nummer 17. Eller tynner nummer 10, dynk litt på hendene, håret og litt på klærne.
Vil du ta livet av absolutt alt av lukt og til og med bakterier og levende organismer og celler, så drar du og oppdriver litt MEK tynner. Da er det iallefall ikke røyklukt noen skal reagere på