Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 705
Anonym bruker
"Uvøren Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har anskaffet meg oxycontin mundipharma, tenkte å ta 20mg men funker det å knuse disse tablettene for å få den instant release effekten? Det står 20 på den ene siden og OC på den andre
Har hørt at Oxy er produsert slik at det blir til gelé om det blir fuktig (det er fuktig i nesen din). Dette er for å unngå misbruk i form av sniffing.

Hva med å prøve å knuse og sniffe? Sjekk om det funker.

Jeg ville nok knust pillen jævlig godt og pakket i et pape eller en kapsel for så å sluke den. Så får man håpe at knusingen gjør at man får en Instant Release effekt.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
20mg er ganske mye om du ikke har toleranse. Forbered deg på å bli jævla kvalm. Men ja, er bare å tygge den.
Anonym bruker
"Uvøren Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har tatt 20mg før og fikk en fin rus uten toleranse, men har vært et par ganger der selv om jeg fjerner skallet og knuser pillen så får jeg ikke særlig effekt, kjenner bare sånn 2/10 og varer i maaange timer. Mens andre ganger jeg har brukt metoden så kicker det inn etter 15-20min og får en sterk og fin rus
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Knus de til pulver og legg de i hauger ala 10 mg. Så dropper du pulveret i papir, tom kapsel eller liknende. Har du ikke ønsket effekt innen en halvtime-time (på tom mage) så ta 10 til. Prøv å ikke overstig 30 mg da det fort kan føre til kvalme. Du blir ikke helt kvitt den modifiserte fristerinnen med denne metoden, men nesten. Dropp å sniffe de, da oxy har høyere biotilgjengelighet oralt. Sniffing gir et større rush da effekten kommer raskere, men du får en sterkere og mer langvarig effekt av å spise de.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har tatt 20mg før og fikk en fin rus uten toleranse, men har vært et par ganger der selv om jeg fjerner skallet og knuser pillen så får jeg ikke særlig effekt, kjenner bare sånn 2/10 og varer i maaange timer. Mens andre ganger jeg har brukt metoden så kicker det inn etter 15-20min og får en sterk og fin rus
Vis hele sitatet...
Høres ut som du har tatt de med mat i magen.
Anonym bruker
"Uvøren Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres ut som du har tatt de med mat i magen.
Vis hele sitatet...
Ja det kan godt stemme.