Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1181
Skulle hatt det litt chill, men nå er brettet med sobril snart tomt. Jeg må opp i 75 MG for å merke litt. Kan jeg booste med in imo, vil de spille litt på lag?
har ikke prøvd selv, men i teorien skal det være både mulig og relativt trygt med måte.
ta høyde for mye større risk for blackout så lås vekk tlf og sosiale medier etc, og om du finner på å gjøre det så gjør det som du sa og evt post resultater om du husker det
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Antar du mener Imovane, og det bør gå helt fint i fornuftige doser. Om du er av typen som har lett for å blacke out eller utagere kan det være lurt å legge vekk telefonen og/eller bilnøklene.
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Antar du mener Imovane, og det bør gå helt fint i fornuftige doser. Om du er av typen som har lett for å blacke out eller utagere kan det være lurt å legge vekk telefonen og/eller bilnøklene.
Vis hele sitatet...

Blir ikke utagerende, men kan sende mld til fjærn og nær som jeg angrer litt på i ettertid.. ja det har skjedd, men ligger mest på sofan å blir kreativ på en måte hehe
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
imo og sobril er flott. Hender jeg tar 2 sobril tidlig på kvelden også en imo noen timer senere uten å sove. Så tar jeg en imo og en sobril 4-5 timer etter det. Da har jeg hatt en fin kveld uten å være ruset men med ro i kropp og hue og har fått slappet og og når jeg jeg siste sobril og imo så legger jeg med. Rolig og avslappet. Da tar det som regel en time før jeg sovner. Deilig time hvor jeg bare tenker fine tanker og kroppen er fin og alt er bra. Men jeg gjør det kun 1 gang hver 4-6 uke for å unngå å bli narkoman, og for at ikke pillene skal slutte å virke. Kan ta sobril ellers også men da bare 1 om det er noe jeg må gjøre som gir angst og ikke i kombo med imo.