Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2321
Hei, alkis her som ikke har nok alkohol til gjennom påska. Har noe hasj og sobril men liten erfaring med å blande siden jeg har lite peiling på blandingsforholdet mellom sobril og alko før en går på en skikkelig smell... Vil bare øke effekten på alkoholen, eller røyken til å få en fin påskeaften. Noen erfaring der ute for hvor mye sobril til hvor mye alkohol til å få en chill kveld/natt?
På forhånd takk for hjelp
Sobril gjør at jeg kan røyke 5 gram på en kveld, så bortkasta hasj å blande med sobril er min erfaring.

Blander du med alko, så er det natt natt lenge før tiden.

Skal du absolutt blande, så spis en pille eller to og vent ett par timer før du tar mer. Sobril tar ofte lang tid før du kjenner funken.
Jeg tok 20mg sobril i går med 4 halvlitere, merka ikke sobrilen. Sobril er ganske svakt synes jeg iallfall. Vet ikke hvor mye du tenkte da?
Anonym bruker
"Varsom Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer an på toleransen din. Alkohol og benzo er krysstolerant, så hvis du har drukket tett bør du sikkert ta 30-40 mg for å merke noe. Men en alkis vil jo få tenning av alkohol, og dermed ha vansker med å stoppe å drikke. Snakker av erfaring. 30-40 mg sobril og en flaske vin eller halvannen vil være fint med litt toleranse, men over det lukter du på apekattgrensa.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er bortkasta. Merker ikke økt effekt av alkohol, merker ikke ekstra rus, bare sovner.
Uten toleranse vil du merke mye mer effekt. Kan sikkert drikke halve for samme rusen
Hvis du vil spare på alkoholen ville jeg brent på med tjall og benzo. Når jeg blander de tre veit jeg aldri hva som skjer, så har alltid litt speed i bakhånd får å stramme opp om jeg blir helt guffen.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av urunderarrest Vis innlegg
Uten toleranse vil du merke mye mer effekt. Kan sikkert drikke halve for samme rusen
Vis hele sitatet...
Jeg hadde en tråd her for noen måneder siden. Hadde ingen toleranse på sobril eller benzo (år siden sist) og tok først en sobril så en til, mens jeg drakk, ingen buzz av sobrilen eller alkoholen etter to øl, har forøvrig lav toleranse på alkohol også siden jeg drikker max fem ganger i året. Totalt tok jeg fem sobril i håp om å kjenne noe rus i tillegg til tre øl, men det eneste som skjedde var at jeg sovna. Blacka ikke ut, ble ikke loka, glad, bare skikkelig trøtt. I tråden jeg lagde den gang og etter søk på lignende tråder på forumet ser det ut som de fleste sier det ikke er noe vits å forvente noe typisk benzo rus av sobril eller sobril og alkohol. Husk at sobril er den mildeste benzoen som finnes og kan ikke sammenlignes med f.eks mange valium eller en rivotril.
Uten tolleranse så kjenner jeg fint 10-20mg sobril, men jeg er veldig følsom på substanser. Så spørs litt hva man er ute ettet å kjenne. Spiser du 20-40mg med en del øl, så regner jeg med du kjenner noe ihvertfall. Eventuelt røyk litt mot slutten av kvelden?
Sitat av urunderarrest Vis innlegg
Uten toleranse vil du merke mye mer effekt. Kan sikkert drikke halve for samme rusen
Vis hele sitatet...
This ^
Får selv ikke noe særlig funk av alkohol og sobril, har vert mye mer ruset på bare alkohol..
Men kjør på om du absolutt skal ta det, men ta det graadvis.. for mye er ikke bra, kan sikkert funke bedre med øl og i stedenfor brennevin.