Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2420
Ved 10-tiden idag tidlig inntok jeg 2mg Rivotril, men så kom alkoholabstinensen tilbake nesten for fullt nå for ca. 30min siden, og jeg gikk da over til alkohol.

Jeg har frem til nå drukket litt cider (1-2dl 4.5%) og litt hvitvin (1.5dl 12%).

- Hvor mye vil disse rivotrilene jeg tok tidligere påvirke aloholrusen?
- Kan det forverre ting dersom man ser bort fra blackouts og ting man kan finne på å gjøre under rusen?
- Hvor mye er forsvarlig for meg å drikke før det kan begynne å bli farlig?
Sist endret av Alkohollikeren; 3. januar 2013 kl. 14:47.
Du er ihvertfall ikke i nærheten av og nærme deg enden av tilværelsen på denne jorden enda. Ihvertfall ikke grunnet kveldens inntak.
2mg Rivotril er ikke noe særlig høy dose, så den vil antageligvis ikke påvirke alkohol rusen din så veldig mye, men du vil nok merke det.
Ikke drikk alkohol og bruk rivotril. Er en skummel kombinasjon! Men som sagt over her, så er 2mg veldig lite, så det går nok fint skal du se!

Men det er lite lurt og blande rivo og alkohol! Ha det i bakhodet til nesten gang