Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1657
Hei

Av helsemessige årsaker kan jeg ikke drikke alkohol lenger, noe jeg likte å gjøre før. Derfor er det ikke like gøy å gå på fest lenger, og rundt klokken tolv blir jeg stressa av at folk blir fulle. Det er jo ikke kult, for jeg vil jo fortsette å gå på fest selv om jeg ikke kan drikke, men klarer rett og slett ikke å slappe av å nyte det.

Har røykt masse hasj opp gjennom, men jeg får likevel litt noia/sosial angst av å røyke, og gjør det derfor helst alene. Her om dagen oppdaget jeg en pakke sobril 15mg på badet hos min far og tok med et brett, siden jeg har hørt at det er bra mot angst og uro.

Hvordan funker det å kombinere sobril med hasj hvis man f.eks. skal ut på byen og danse? Jeg er 33 år gammel og er ikke ute etter å helt på trynet og spise masse piller, bare bli kvitt noiaen jeg får av hasj og ha en lett avslappet og psykedelisk opplevelse sammen med venner.

Funker sobril bra alene (uten å kombinere med hasj) hvis man bare er på "snakke-fest" og vil henge med på stemningen også utover natten?
En ting er i hvertfall sikkert: Sobril er ikke psykedelisk
Ja, men hasj er, og jeg tenkte å kombinere litt lett røyking med sobril
Hasj og sobril virker bra sammen det, snakker av erfarning.. demper noia og lignende. Hvis du bare skal være sosial og prate med folk, samtidig ha det chill, hadde jeg knipsa 2 sobril
Kjør på og vurder oralt inntak av hasjen så det varer litt. Blir nok en knakende bra kveld.
Blir vel litt pratsom og blid med et par 4 15mg i seg da, fine greier som er alternativt til hasj eller alkohol, men man blir da etterhvert døsig, men du klarer deg fint gjennom det om du er tolerant
Oralt inntak ja, det har jeg ikke gjort på lenge, men husker fra de gangene jeg har gjort det at det var skikkelig gøy . Da får man jo litt mer stabil rus og ikke så jo-jo form som når man røyker (noe som jo er vrient å drive med på utesteder o.l.) Så går det jo an å toppe dette med noe Battery eller liknende så har vi jo en skikkelig coctail

Selvsagt kunne jeg jo fått tak i ecstasy eller kokain eller noe slikt, men det er bare for hardcore for meg.

Bare en ting: Når jeg er stein får jeg ofte noia for at andre (og spesielt damen min) skal se ned på meg for at jeg er stein, selv om jeg vet at de ikke gjør det (fordi jeg har spurt dem). Det er altså helt irrasjonelt. Funker sobril mot sånne tanker, eller trenger man andre typer angstdempende da?

Er det fare for å bli hekta på Sobril hvis man bare har sånn avgrenset bruk som vi snakker om her?
Sitat av dostojevski Vis innlegg
Bare en ting: Når jeg er stein får jeg ofte noia for at andre (og spesielt damen min) skal se ned på meg for at jeg er stein, selv om jeg vet at de ikke gjør det (fordi jeg har spurt dem). Det er altså helt irrasjonelt. Funker sobril mot sånne tanker, eller trenger man andre typer angstdempende da?

Er det fare for å bli hekta på Sobril hvis man bare har sånn avgrenset bruk som vi snakker om her?
Vis hele sitatet...
Ja sobril funker knall mot den slags type tanker.

Ja faren er nok stor for å bli hektet om du ikke har litt tak på deg selv. Kommer helt an på personen.