Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3368
Heisann.

I går kveld tok jeg en 10mg roche valium type blå, en øl og 3 phenegran 1 time før jeg la meg i seng klokka 1 - halv 2, de 3 siste tar jeg kun for å sove tungt å lettere og jeg tror ikke det er noe rus å få fra dem.

Jeg tok valiumen i 8 tia og rundt klokka halv 1 så skjedde det syke ting ute på gårdplassen min, jeg så ulver som lusket rundt der og herjet med værandre, 2 svære beist og en "valp", de var inne i garasjen og sprang rett nedenfor vinduet mitt.

Da jeg vet at det kan skje at ulven kommer helt ned til bygda så fikk jeg grise noia, sprang rundt i huset med puls på 200 å lukket å låste vinder å dører.

Når jeg fikk pulsen tilbake til normalt tenkte jeg at jeg skulle ta xenon lommelykta å se nermere på dyra, jeg lyste på dem å borte ble dem, skrudde av lyset å der kom de fram igjen sånn holdt jeg på kanskje en halvtime før jeg konkluderte med at det kun var halliser, men jeg har hatt halliser før å er kjent med hallusinogene stoffer og disse hallisene virket så ekte at jeg hadde store problemer med å bestemme meg om det var ekte eller hallis, når jeg tenker etter i dag så kan det virke som delirium, men det virker igjen litt drøyt med tanke på jeg bare tok en 10mg valium.

Noen som har fått så sterke halliser på benzo? har spist både 3-4 blå valium å bare kommet i god formen og jeg har aldri opplevd lignende

Lurer hva som egentlig skjedde, det var helt grusomt å sitte i vinduet å tenke at ser den meg så spiser den meg
Det første jeg tenkte når jeg leste dette var Skopolamin siden det har vært solgt som både Valium, Rivotril og Rohypnol her i Norge tidligere.
Blåvalium fåes ikke på resept i Norge, så pillene du har spist har vært smuglet inn fra et annet land. Så du bør ikke være så skråsikker på at pillene dine faktisk er produsert av Roche.

Men for alt jeg vet så kan du jo ha ekte Valium også. Men Diazepam er ikke kjent for å fremkalle hallusinasjoner, så jeg tror nok det er noe annet som ga deg den virkingen du fikk.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Trådstarter
Sitat av 3ndgame Vis innlegg
Blåvalium fåes ikke på resept i Norge, så pillene du har spist har vært smuglet inn fra et annet land. Så du bør ikke være så skråsikker på at pillene dine faktisk er produsert av Roche.

Men for alt jeg vet så kan du jo ha ekte Valium også. Men Diazepam er ikke kjent for å fremkalle hallusinasjoner, så jeg tror nok det er noe annet som ga deg den virkingen du fikk.
Vis hele sitatet...
Det er jeg klar over og jeg vet med sikker het at de ikke kommer fra norge men jeg skal ikke si meg helt sikker på at det var ekte valium, det var en gratis "vare prøve".
Men jeg tviler på at selger reklamerer med at det er ekte vare iom. at han får karakter fra vær kjøper som mottar varen, pilla var blå med delestrek og det står skrevet roche 10mg på den, har tidligere spist blåvalium med WW trykk å de kan faktisk bare gå å ta seg en bolle iforhold til den jeg spiste, jeg tok 1 under tunga og ble helt chillaxed etter 10-15min.
Vet at du var rusa og ikke ved dine fulle fem..Men bare lurer litt på dette med ulv og bygd... Hadde dette skjedd i edru tilstand - hadde du hatt supernoia for ulven på samme måte? Ville du vært livredd for at den skulle bryte seg inn og spise deg opp?
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bearass Vis innlegg
Vet at du var rusa og ikke ved dine fulle fem..Men bare lurer litt på dette med ulv og bygd... Hadde dette skjedd i edru tilstand - hadde du hatt supernoia for ulven på samme måte? Ville du vært livredd for at den skulle bryte seg inn og spise deg opp?
Vis hele sitatet...
Jeg har sett ulv på lang avstand når jeg har vert på scootertur på fjellet å det er et veldig sjeldent syn, og for å si det sånn så venta jeg ikke på ulven, jeg starta scootern å kjørte andre veien.
Ulven er et såppas stort dyr at den hadde fått opp en ulåst ytterdøra uten problemer vis den virkelig ville inn til meg, noe jeg tviler sterk på.
Men det er en drapsmaskin uten like, ikke akkurat en menneske eter, men fortsatt veldig skummel på noen meters hold, så ja kanskje ikke like manisk noia, men jeg hadde nok blitt litt skremt ja
cheeses du har nok større problemer enn noia på piller om du tror ulver lusker rundt husene til folk for så å bryte seg inn og ete mennesker.
..
-

Uansett om du er "rusa" lovlig eller "whatever" ...

Du er Deg , og ser alt som deg, selv om din kropp
eller psyke, er påvirket av en eller annen
rus, kall det gjerne manipulasjon ..

Valium anbefales ikke å ta med alkohol , og
Jeg vil anbefale å ikke ta det i det hele tatt.
( valium altså )

Det finnes alltid et naturlig alternativ .

..
-
Sist endret av radion; 4. desember 2012 kl. 23:00.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Var det fullmåne også? Det er vel ikke en slik en varulv du har sett da?

Jeg tenkte først at det kunne høres ut som at du har hatt dèlir på benzo. Bruker du det i store mengder sporadisk er det faktisk en mulighet. Men det rimer ikke med at du hadde inntatt benzo tidligere. Benzodiazepiner kan gi paradoksaleffekt som uro. Men jeg har aldrig hørt om hallusinasjoner. Det 3ndgame nevner om at innholdet kan være noe annet virker som mest sannsynlige forklaring! Tablettens merking er ingen sikkerhet på at det er ekte vare.

Eller så er det en mulighet at du er helt i vater, og at det faktisk er noe mystisk og grusomt som er i ferd med å utvikle seg i bygda der du bor...
Hvorfor er folk så utrolig redd for ulver? Jeg mener, de er høyst sannsynlig mer redd for deg. Å praktisk talt bryte seg inn i huset/garasjen og lignende tror jeg neppe du ser så mye til fra den kanten. Jeg har vært på besøk hos en bekjent som har en ulvehybrid, og til tross for at den kun er en blanding er den veldig lik sine forfedre. Sky, tilbakeholden og litt mistenksom. Den sørget alltid for å holde seg på god avstand når det kom nye mennesker.

Uansett, nei. Jeg har ikke hørt om noen som får det av Benzodiazepiner. Har knasket i meg ubegrensede mengder med dette her. Utallige ganger. For min del demper det angst fremfor å fremkalle panikk og merkelig tankemønster. Hjernen din spilte deg nok et puss, gitt. Det kan jo ha naturlige årsaker.
Har selv fått panikkangst av valler, spiste dog ca 10 stk 10mg roche.

Det begynte med at jeg ville ha noe mat så stakk på kfc kjøpte deg jeg skulle ha og alt var bare velstand, i det sekundet jeg kommer utenfor med maten får jeg plutselig en sinnsyk angst, jeg begynner helt ukontrollbart og løpe, raskere, raskere og raskere, til jeg tilslutt er oppe i full sprint. Det hele ender med en massiv faceplant midt i "gågata" mens kyllingen av brusen flyr i lufta.

Fikk ikke direkte halliser med bare en ekstrem panikkangst, som gjorde at jeg ikke klarte slutte løpe.
Sitat av Djiises Vis innlegg
10mg roche valium type blå, en øl og 3 phenegran
Vis hele sitatet...
Og der har du svaret.

... jeg bare tok en 10mg valium.
Vis hele sitatet...
OG en øl, og 3 phenergan...
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Ville vært skeptisk til at alt er "normalt" når du blander sovemedesin med alkohol og valium hehe :P

Men regner med det er snø hos deg så er vell bare og gå ut i snøen og se etter spor om du ikke allerede har gjort x-)