Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2061
Hallo! Noen som vet hvor jeg kan få tak i Propylen alkohol, og noyaktig hva propylen alkohol er, og om jeg ha det for og ekstraktere metylfendidaten ut av concertan.? Setter pris på svar!

Sitat av Cookiem0nstar Vis innlegg
Hallo! Noen som vet hvor jeg kan få tak i Propylen alkohol, og noyaktig hva propylen alkohol er, og om jeg ha det for og ekstraktere metylfendidaten ut av concertan.? Setter pris på svar!
Vis hele sitatet...
Edit ; -> Er det jeg trenger 91% or higher isopropyl alcohol, etter det jeg har forstått så får man kun tak i propyln alkohol på polet, og man må ha en lisens/tillatelse for å kjøpe det.
Kan du ikke bruke vanlig etanol eller aceton?
Sitat av Muradi Vis innlegg
Kan du ikke bruke vanlig etanol eller aceton?
Vis hele sitatet...
vet ikke, er det jeg lurer på ^^

Link til cook'n som sier jeg trenger isopropyl alk ->
http://www.bluelight.ru/vb/threads/4...-with-pictures!
De selger ispopropyl på Jernia mener jeg og ha sett.
selges som Blårens på jernvarehandelen
Sitat av MostEpicChannel Vis innlegg
De selger ispopropyl på Jernia mener jeg og ha sett.
Vis hele sitatet...
Mange takk!

Sitat av baadpyro Vis innlegg
selges som Blårens på jernvarehandelen
Vis hele sitatet...
Mange takk
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Muradi Vis innlegg
Kan du ikke bruke vanlig etanol eller aceton?
Vis hele sitatet...
Ikke meningen å dra fram en gammel tråd nå, men Noen som vet om Aceton fungerer som Isopropyl alkohol til hva jeg skal bruke det som? Hmm, brukte aceton til å lage oil, blir vel ikke store forskjellen på concerta? har fremgangsmåter og slik, eneste jeg vil vite er om *Aceton fungerer på Concerta som det fungerer på hash * Mye lettere og bare dra på apoteket og bare kjøpe Aceton. reineste er det også.
fortsatt keen på svar! Aceton går for det samme ??? <.< Snakker om 96% og 4% Destilert vann
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
er vell bare å teste med en pille eller to, tror ikek du får raskere svar om du tar opp igjen tråden om og om igjen, menmen..

hvordan er rusen på ekstrakt av concerta? noe lignende speed, eller er det samme som vanlig: fet rus i 2 timer, så en heftig nedtur med angst, pustevansker og null motivason eller matlyst?
Det er ikke helt on-topic, men hva i alle dager vil du ekstrahere det for?