Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 4546
Sitter på noen piller som heter Imacillin.Lurte på om disse gir noen effekt evt noen som har vært borti di?Det står Imacillin 500mg. Ingredienser Amoxicillin,Trihydr trdpnf,Amoxicillin500mg,aspartam10mg.
Søk det opp på lommelegen.no eller en annen nettdoktor og se på bivirkningene...
Håpet mer på personlige svar,men takk så lenge!
Det er slike du får hos legen hvis du har fått gonoré og slikt.
Så lykke til med å ruse deg på dem
Er du heldig blir du vel kanskje imunn mot gonoré.
haha..uff og uff.Nesten glad jeg postet før jeg tok di.Så man får ikke noe rus whatsoever av di?
Sist endret av $ilke$atan; 3. mars 2005 kl. 11:13.
Fant en annen type og.Specs : Ibumetin600mg,Laktose,Propylenglykol,Constit.Greit å vite om virkingene og slikt får man knasker
De eneste pillene det er noe vits i å knaske hvis du ønsker en ruseffekt er benzo'er.
d.v.s piller som inneholder f.ex diazepam, oxazepam, fluntrizipam, nitrazepam osv.
Alt annet skal du bare hive.

Og hvis det er noe du lurer på om piller, går du på www.felleskatalogen.no og bare søker med pillenavnet.
Takker! Føler meg bare shitty nå.
Det er jo fullt mulig å få en rus-effekt av paralgin forte også, dette har jo blitt diskutert endel på forumet... Og hvis jeg ikke tar feil så kommer Paralgin Forte som piller (jeg snakker av erfaring.)
Jeg fikk ihvertfall en mild euforisk virkning av 5-7 piller.
litt offtopic men: hva vil en euforisk rus si? dette er noe jeg har lurt på lenge...
subliminal_sic: intens og god lykkerus

http://en.wikipedia.org/wiki/Euphoria

edit: feil url
takker for svaret!
Sitat av $ilke$atan
Sitter på noen piller som heter Imacillin.Lurte på om disse gir noen effekt evt noen som har vært borti di?Det står Imacillin 500mg. Ingredienser Amoxicillin,Trihydr trdpnf,Amoxicillin500mg,aspartam10mg.
Vis hele sitatet...
Imacillin er Pencilin.

edit: du blir nok ikke ruset av dette. har også slike i medisinskapet våres..