Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1192
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For en times tid siden tok jeg 0.5mg etizolam, går det bra å ta en stripe eller 2 med Coke?

Leser en del forskjellig og det virker som den største "risikoen" er å dytte innpå mer benzo eller coke fordi de motvirker hverandre i større mengder slik at man føler seg mer "edru" og kanskje ender opp med overdose, men er ikke slik at jeg har planer om å ta noe mer benzo på 2-3 dager og nok Coke til overdose har jeg ikke
Det går nok bra, men jeg personlig gidder aldri blande benzo inn i amf/coke da amf eller om du har god coke overkjører benzo etter min erfaring.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er ikke noe problem at det overkjører, testa egentlig bare den etizolamen for å sjekke ut hvor lett/vanskelig det er å dosere og om den funka.
Er vel kanskje opiater man absolutt ikke skal blande med stimulanter?
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det meste er mulig å blande med stimulanter. Opiater er ikke noe problem. MDMA og Kokain er veldig fyfy. Personlig så liker jeg å blande benzo med stimulanter, det tar 'kanten av' og gjør det til en mer smooth high. Men nå har jeg brent reseptorene mine som faen. Det må sies at det gjør det lettere å ta alt for mye av begge deler, spesielt cola.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke bra for hjerte i det heletatt, men man tar jo e risk uansett når man pakker i seg sånt. (ikke ment vondt)
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke bra for hjerte i det heletatt, men man tar jo e risk uansett når man pakker i seg sånt. (ikke ment vondt)
Vis hele sitatet...
Finner faktisk ingenting om dette ved mindre man har store mengder av disse stoffene i kroppen.