Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 872
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen tips til hvordan man ungar trøtthet av alko?

Alle kompisene mine løper rund og er i 100 mens jeg vil pare legge meg og sove å orker ikke en dritt etter bare ett par øl?
Kokain/Amfetamin
Bytt ut øl med noe annet, som feks cider/rusbrus.
Humle er ett svakt sedativ og virker beroligende, noe som fører til trøtthet.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22849837/
Jeg blir mye mer våken av øl enn sprit. Men prøv å bytt fra øl til sprit eller sprit til øl. Mange opplever en forskjell. Ikke ta kokain eller amfetamin lol. Karsk kanskje? Usikker. Drikk hver dag så blir du vant til det til slutt!!1
Unngå å drikke øllen for sakte, dine 2-3 første bør gå ned iløpet av en time eller to da kommer form å farge, så kan du ta det rolig etter det, 1 øl eller så i timen.

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Jeg blir mye mer våken av øl enn sprit. Men prøv å bytt fra øl til sprit eller sprit til øl. Mange opplever en forskjell. Ikke ta kokain eller amfetamin lol. Karsk kanskje? Usikker. Drikk hver dag så blir du vant til det til slutt!!1
Vis hele sitatet...

Jeg blir faktisk påtent av hjemmebrent. Karsk hæres jeg ikke mere, da koffeinet fucker med kroppen sammen med brennevinet.
De gangene jeg kjøper heimert så går det i teknært.
Men Øl er min fagre vomms store kjærlighet, drikker jeg di første 3 pils på 3-4 timer blir jeg rimelig slakt TS, å vil egentlig bare gå å legge meg, så problemet er ikke uhørt.
Sist endret av Eyeamare; 6. mai 2020 kl. 05:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.