Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3097
Inntok nettopp 2mg Rivotril for å prøve å klare å slappe av og har følgende spørsmål:

- Jeg har tidligere vært avhengig av Rivotril, men har ikke inntatt benzo siden Juli måned, men har et ganske høyt alkoholforbruk.
Vil 2mg være nok?

- Når kan jeg regne med å kjenne effekten? (pillene (0.5mg) ble svelgt hele sammen med litt cola.
Sist endret av Alkohollikeren; 23. desember 2012 kl. 19:35.
rundt 30min vil jeg tenke, colaen gjør at pillene blir tatt opp litt raskere.
Om det er nok er litt vanskelig å si, vil tenke meg at det er nok siden du ikke har spist på ganske lenge samt inntatt alkohol? Men 2mg vil være nok hvis det bare er for å slappe av litt. Drikk litt ekstra alkohol hvis du ikke føler det er nok.
Hadde faktisk nesten glemt hvor deilig følelse Riovotril gir

JEG FØLER MEG AWESOME!
Hehe, hørest godt ut! Ja er en herlig følelse jaa.. Har litt fantastisk juletjall jeg skal kose meg med i natt! Gleder meg allerede!

God jul alkohollikeren!
Sist endret av Laude; 23. desember 2012 kl. 21:12.
ja rivotril sparker hardt kos deg
Dont get lost in heaven...
Sitat av fetter Vis innlegg
Dont get lost in heaven...
Vis hele sitatet...
Det trenger du ikke frykte
Kom meg ut av himmelen for 1 time siden, og er nå på vei ned igjen til helvete
Sist endret av Alkohollikeren; 24. desember 2012 kl. 00:28.
Som tidligere nevnt, så inntok jeg altså for ca. 2 dager siden 2mg Rivotril etter å ikke ha rørt noen form for benzoer på nærmest et halvt år.
Effekten/rusen kom for 2 dager siden allerede etter 30 min, og var på sitt høyeste etter ca. 1 time.

Nå 2 dager senere inntok jeg igjen for ca. 2 timer siden 2 nye mg igjen.
Problemet er det at jeg ca. 30min etter inntak bare ble pittelitt mer avslappet enn det jeg var når jeg sto opp for 3 timer siden.

Jeg kjenner altså fortsatt til en del urolighet nå fortsatt etter 2 timer.
Jeg kjenner ikke i det minste noe til følelsen av å være fjern, noe som var ganske godt til stede for 2 dager siden. Men metthetsfølelsen som jeg alltid får når jeg inntar Rivotril er til en viss grad til stede.

Spørsmål:

- Hvorfor får jeg ikke den effekten jeg fikk for 2 dager siden idag? Noen ideer?
- Er det noe jeg kan gjøre for å få den effekten jeg fikk for 2 dager siden, foruten å ty til alkohol eller mer piller?

Takker for alle hjelpfulle råd og svar!
Sist endret av Alkohollikeren; 26. desember 2012 kl. 03:54.
Klonazepam har en halveringstid på 18-50 timer, så du hadde fortsatt stoffet i blodet før du inntok pillene.

Det skyldes nok desentisisering av GABA-reseptorene.
Kroppen reduserer antall reseptorer når du inntar psykoaktive stoffer og trenger tid for å restarte de. Da vill ikke de psykoaktive stoffene få like stor effekt, da det er mindre reseptorer å "koble" seg til.

Venter du flere dager før neste dose, vil nok effektene være mer merkbar.

Det eneste du kan gjøre for å øke effekten er å innta mer GABA agonister.
Sist endret av Lacertosus; 26. desember 2012 kl. 04:12.