Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1187
Hei!

Stilnoct har sluttet å fungere fordi jeg har tatt den for lenge sammenhengende. Har nå ikke tatt siden natt til fredag eller lørdag, husker ikke helt. Noen som vet hvor lenge jeg må være uten for at den skal fungere igjen?
Hvor lenge brukte du de?
Jeg anbefaler å gå uten i kanskje en uke, er vell ganske individuelt. Prøv deg fram.
Lykke til
Hvis du har tatt det mange ganger, så mange så du ikke føler noe mer, veit jeg ikke helt men tror ikke du kan føle noe mer, eller om det er at du bare vener noen uker å tar det igjen, kanskje det funker, Idk :P
Har nok bare bygget opp toleranse, får tilbake effekten etterhvert
Men når vet jeg ikke.
Ganske lav halveringstid (0,8-4 timer), så jeg tror en uke er nok. Du får prøve.
Trådstarter
43 6
Takk for svar!

Da venter jeg litt lenger enn en uke, bare for å være sikker. Det er så kjipt å ta hvis det ikke funker, for da må jeg jo vente enda lenger igjen...