Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 568
Etter mye om og men har jeg endelig klart å laste opp et forum som faktisk fungere på en server og fått Myqsl til å virke.
Men forumet må ha et design, som ser ut til å være i noen slags CSS filer. Siden jeg ikke er kreativ nok til å lage noen egene fargedesign lurer jeg på om det er noe sted jeg kan laste ned fargedesign til forumet mitt?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Google etter <forumnavn> themes

CSS-filene beskriver layout for HTML-koden.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cascading_style_sheets
Jeg har en bil. Jeg vil ha den til å fungere. Det ser ut som den trenger noe inni seg, men jeg aner ikke hva, så kan noen gi meg noe?

Så dumt er spørsmålet ditt. For at vi skal kunne hjelpe deg, må vi først vite hvilken forum type du har installert. phpBB? Invision? Hva heter det?

For det andre så tror jeg at om det er en kjent forumtype, så er det nok noen som har lagt ut ferdige temaer på nettet fra før av. Et kjapt google søk vil vise om dette er tilfellet.

Om det er et hjemmemekka forum som går via CSS filer, så blir det noe annet. Da kan du i eventuelt betale noen for å lage et design til deg.