Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 957
Er ny med php, kan litt men bare litt.
Kjører Easy PHP 1.8 versionen på en WinXp maskin.

Dette scripte skal la meg laste opp lenker og blogg innlegg, bloggen fungerer med sletting og alt men ikke fil lenker

Så om noen kan skumme igjennom filen å sjekke om de ser noe evt tips som kan være feilen hadde jeg satt pris på det..

Om mere informasjons som database og slikt pm meg

Scriptet
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Heile feilmeldinga takk?
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Sitat av vidarlo
Heile feilmeldinga takk?
Vis hele sitatet...
Column count doesn't match value count at row 1


men det ville kanskje hjelpe litt om vi fikk se koden.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Rubster
Column count doesn't match value count at row 1


men det ville kanskje hjelpe litt om vi fikk se koden.
Vis hele sitatet...
Det der er neppe heile feilmeldinga ville eg tru.
Alle filer som kjøres lokalt + database : Her

Riktig nok en side under utvikling
Tar gjerne i mot konstruktiv kritikk
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Ser iallefall ut som du har tatt noen eksisterende filer og endret navn på kommandoer her\der, undres om du har gjort dette overalt for å få konsistens i output.
Hva mener du med ekstisterende filer ?
Alt her er egenprodusert..

Noen forslag på hvorfor jeg får den feilmeldingen jeg gjør?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Ser igrunn ut som en database error, men den ser ikke komplett ut, gi oss gjerne hele feilmeldingen dersom den er lengere og fortell oss om hva du kjører dette på slags baknett (apache, iis, mysql, postgresql, mssql etc)
*sukk*
Column count doesn't match value count at row 1 er hele feilmeldingen jeg får av mysql error...
Kjører alt dette på http://www.easyphp.org/ version 1.8.0.0

Ligger en lenke til et arkiv med hele sidens innhold på et av de øverige innleggene..
Den feilmeldingen betyr at du i en spørring bruker feil antall kolonner i forhold til hvor mange kolonner du har i tabellen din.

Hvis man f.eks har en tabell som har kolonnene (kol1,kol2), vil man få denne feilmeldingen hvis man skriver INSERT INTO tabellen (kol1,kol2,kol3) VALUES('blah','blah2'.'blah3');

Sjekk gjennom scriptet ditt og sjekk om det er overenstemmelse med tabellen din i alle spørringene.
Etter å ha lest igjennom koden noen ganger, oppdaget jeg at LuskeTusk hadde rett.

Hadde glemt et . :$

Hehe..