Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1999
Hei.

Som sikkert de fleste vet, så var de totale, norske skattelistene (2009-2013, om jeg ikke husker feil) offentlig tilgjengelig på skattelisterdotno og x antall norske nettaviser.

Nå har de dessverre blitt tatt av nettet, og man har kun tilgang til å søke gjennom fjorårets lister. Et av problemene er da at man i tillegg må logge inn med ID og de du søker opp vil få beskjed at du har søkt på de - dette er noe jeg vil unngå.

Spørsmålet er da: Finnes det et sted hvor jeg kan få lastet ned en dump med arkivene eller tilsvarende?
Jeg finner lite på nettet, men kanskje noen vet om noe?

Er litt usikker på hvilket forum denne burde gått på, så beklager på forhånd om det er feil.
Er noen sider som fortsatt har gamle lister liggende, her har du f.eks 2008. Tror de innførte innlogging for listene fra 2010 og oppover så de blir værre å finne.
Sist endret av BaconWeed; 29. januar 2016 kl. 00:32.
Noen privatpersoner kan søke for deg, slik at ikke ditt navn kommer inn i statistikken.
Det koster selvfølgelig penger