Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 934
Hei, jeg har et asus z97 pro wifi ac motherboard, og jeg har fått koblet opp alt til den, men når jeg skulle koble opp Vannkjølingen min virker det som den ringen som skal bak ikke vil legge seg til og passe sånn at jeg får installert Corsair H55en min

Noen som vet om jeg gjør noe galt eller har noen tips på hvordan jeg kan få det til?
Limited edition
Moff's Avatar
Beskrivelsen er litt tynn til å kunne peke på hva som er galt. Har du prøvd å rotere bakplaten og teste? Jeg gjorde denne tabben da jeg installerte min. La ikke merke til at den ikke er 100% symmetrisk, og at det er faktisk en rett og en gal måte å gjøre det på.
Sitat av s3iman Vis innlegg
Hei, jeg har et asus z97 pro wifi ac motherboard, og jeg har fått koblet opp alt til den, men når jeg skulle koble opp Vannkjølingen min virker det som den ringen som skal bak ikke vil legge seg til og passe sånn at jeg får installert Corsair H55en min

Noen som vet om jeg gjør noe galt eller har noen tips på hvordan jeg kan få det til?
Vis hele sitatet...
På min 110 måtte jeg stille inn riktig, det var ved å "dra" pinnene som du fester bakpå HK til riktig posisjon i forhold til hullene på HK. Men finn en YT video hvor de installerer din vannkjøler så vil det nok forklares
Pass på at du har brukt riktig feste-brakket bak. Med disse type kjølere følger det ofte med flere forskjellige bracket, så de skal være kompatible med flere typer sockets
Backer OleBM her, h55 kommer med 2 bracket sett. AMD og intel. Det er de på høyre side av bildet du skal bruke.

http://cdn.overclock.net/c/c2/c2bef3...view_full.jpeg

Du må også lese i bruksanvisningen hvilket av de 3 hullene du skal bruke med 1150 socket.
Sist endret av Vekst; 28. juli 2015 kl. 14:26.