Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 701
Hei
Var tenkt å oppgradere min stasjonære pc til battlefield hardline kommer.

No har eg:
Hovedkort
CPU Overklokket til 4.2 med Corsair H70 vannkjøling
GPU
Minne 16gb
PSU

Er vell hellst bare GPU og PSU som trenger å byttes men dette veit nok dåkke betre en meg.
Om det er bare de to som trenger å byttes blir budsjettet på 4-6k. Kabinettet skal igrunn være stort nok til et stort skjermkort siden du kan ta ut en hylle som dette her.

Takk for Svar
Kjøp deg et R9 280x kort og putt det i crossfire med ditt gamle. Du må da og oppgradere psu-en til 750w+. Anbefaler deg da å kjøpe en corsair RM750 eller RM850. De er rated som gold stander og lager veldig lite lyd
Det har vært veldig mye problemer med Corsair sine RM PSU'er pga billige byggekomponenter, gå heller for en HX eller AX.
Trådstarter
52 1
Takk for Svar Skal se på da! Så blir da nok et innkjøp iløp av de neste dagene

Hei Igjen!

En kar fra Chaten på Komplett meinte at Sapphire Radeon TRI-X R9 280X 3GB "OC ikkje kunne Crossfire med Mitt
XFX Radeon HD 7950 3GB GDDR5... Stemmer dette eller er han på villspor ?
Sist endret av CPKross; 23. oktober 2014 kl. 17:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.