Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 926
Hei,

Driver for tia med denne siden. Er nesten nødt til å kjøre .png på logoen o.l. ellers blir kantene maks stygge.

Vet det finnes en .png hack for at IE skal vise bildene i gjennomsiktighet, men har ikke funnet noe for dette når det defineres via CSS.

Noen som kan hjelpe?
olepehol's Avatar
Trådstarter
Vedder alt jeg eier på at du brukte mer enn 1kalori på det der. Du forbrenner nemlig 2kalorier på å skrive et ord.

Takk uansett
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Sitat av olepehol
Vedder alt jeg eier på at du brukte mer enn 1kalori på det der. Du forbrenner nemlig 2kalorier på å skrive et ord.

Takk uansett
Vis hele sitatet...
Ikke for å være krass, men nei, du forbrenner ikke to kalorier på å skrive ett ord. Tror du knapt kan måle det.

Også var det hele denne visa med å google før du spør. Du har en fæl uvane å bare spørre om ting som du garantert kan finne hjelp om på nett via Google. Er ganske mange som begynner å bli lei av dine support-tråder.
olepehol's Avatar
Trådstarter
Enkelte syns kanskje det er lettere å få ting forklart på norsk - gjerne av folk som har prøvd selv. Det gjør alt veldig mye enklere, da mine engelsk kunnskaper er dårlig.
Sitat av olepehol
Enkelte syns kanskje det er lettere å få ting forklart på norsk - gjerne av folk som har prøvd selv. Det gjør alt veldig mye enklere, da mine engelsk kunnskaper er dårlig.
Vis hele sitatet...
Registrer deg på et support forum da!
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Tenker vi setter strek der.

______________________