Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1108
Går på urinprøver hver 14 dag.
Har vært clean i 7 mnd.
Sprakk i går, røykte en joint på hele kvelden. Var helt sinnsykt godt å røyke igjen - så nå sitter jeg å vurderer å ta EN liten joint til.. Vil det betraktelig øke tiden for å bli clean på prøve? Hva ville dere gjort?
Sålenge du ikke har tilfeldige stikkprøver (skal få beskjed om det når du starter) skal det være trygt og røyke dagen du tar prøver. En joint til vil ikke gjøre så mye mer om du røyker det samme dag
Trådstarter
Tusen takk for svar. Er snakk om over 2 dager. Har ikke stikkprøver. Tok en liten j i går og har veldig lyst på en liten i dag også...

Og det er ikke snakk om å røyke dagen jeg tar prøver, er 12 dager før
Sist endret av Snusmus; 16. juni 2018 kl. 18:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Blomzterkasse
Det går fint om det er 12 dager til neste. Men så bør du tenke på å roe ned kos deg med denne då
Du bør Ikke gjør det igjen etter dette, en kompis er på ruskontrakt og fikk to drag av meg. Etter det begynte vi å røyke mer og mer og klarte ikke å slutte, til slutt ble han tatt for 2 uker siden. Nå må han være på pissings i 1 år lenger og han hadde under 3mnd igjen.

Men hvis du klarer å kontrollere deg går det nokk fint.
Good luck.
Sist endret av Sótan; 16. juni 2018 kl. 20:27.
Hva risikerer du dersom du tester positivt om jeg får lov å spørre?

s
Trådstarter
Å miste førerkortet jeg nettopp har fått.