Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2007
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har null toleranse, men tenkte at jeg skulle kose meg. Hadde opprinnelig 100 mg dolcontin som ble kokt opp i to doser, og nå mixa jeg restene av de to dosene til en. Mulig det blei noe speed oppi, usikker(speedball eller ikke, blir overraskelse hehe).

Så jeg klemte dottene inn i pumpa med litt av vannet for og skvise ut siste rest, men glemte koke dottene igjen. Går vel fint uten at mixen ble kokt igjen? Har ca 2 ml forran meg med fin svak grå farge på, sliter med og ikke ta den.
Spørsmålet er, det har ikke noe og si at dottene ikke ble kokt opp? Tok de nemlig ut av vannet da jeg kokte.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Koking har med desinfisering å gjøre så det er vel logisk å tenke at faren for infeksjon nå er litt høyere enn den var. Mer nøyaktig svar enn dette må du nok anskaffe en krystallkule for å få.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
De har ligget siden fredag i plast, og var enda våte i dag. Innbiller meg at plasten var middels tett, og plasten med dottene lå i en vival boks som var skrudd ordentlig igjen. Kan det være fare for soppinfeksjon på dottene? Eller skal jeg kjøre på å få en fin kveld?

Er såklart klar over at ingen her er helsepersonell. Siden jeg verken har sovet eller spist på to netter, og kun ett glass vann tror jeg jeg skal styrte en halvliter vann og sluke en banan først. Høres ut som en idé?
Det der hadde ikke jeg klemt i årene. Du kan få frostfeber, eller andre værre infeksjoner. Når jeg gikk på dolcontin tok jeg dottene og la de i ett brett for iskuber. En dott i ett kammer, for så å dekke de med vann og sette de i fryseren. Når jeg skulle koke dottene tok jeg de ut og lot de tine i kokekaret. Hvis jeg synes det var for lite vann fyllte jeg bare på mer, det er viktig å bruke nok vann sånn at dottene ikke svir seg. Kok opp, putt dottene i ei pumpe for å skvise ut siste rest, og kok deretter inn til passe mengde. Deretter gjør du som normalt når du skyter doll. Tror ikke du får/fikk noe funk av den smellen eller hvordan gikk det?
Ville helt klart styrt unna en uke gamle dotter.
Her har det nok grodd frem ting du helt klart ikke vil ha i åra.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjenner en desperat kar som har lagd justeringer av typ 100 dotter. Hørtes jævla ekkelt ut, og ble vist ganske syk også. Skal sies at dette er flere folk sammen som har mekket og delt skudd av en hau med dotter. Ikke rart det er utbredt med sykdommer blandt sprøytenarkomane.
Nå er spørsmålet til TS noe helt annet, kanskje du kunne drept bakteriene med kraftig sprit og fordampet det bort med varme? Eller koke på ny? Jeg er ikke kjent med dette temaet, men ser ikke hvorfor det er for seint å koke nå, det blir jo kaldt igjen. Forøvrig burde du gå til innkjøp av micron filter, det filtrerer ut alle partikler og også mange bakterier.
Det er kanskje litt stiv pris, men da kan du heller lage noen justeringer om gangen, og lagre de kjølig.. eller går ikke det?

Aner ikke hvorfor man betaler så dyrt for stoff her til lands, mens man så vidt bruker ei krone på utstyr. Tenker da egentlig på alt fra sprøytefilter til flaskebonger.
Jeezez!!! Hva er greia med å trykke rett i åra? Eier dere ikke evne til å lære og forestille? Kjenner ikke en som er på pumpa uten alvorlige fysiske plager.

TRØKK DET I RÆVA, så langt lar seg gjøre.

Den smellen dere alle jager ble tapt første gang dere følte den. Ingenting kommer til å bli det samme, noensinne...
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fantastisk tåpelig utsagn, plugging leder som regel til sprøyter.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fantastisk tåpelig utsagn, plugging leder som regel til sprøyter.
Vis hele sitatet...
Er du seriøs? Hva med folk som får stikkpiller da? Er det rett på nåla etterpå?


Dessuten så er det slik at morfin oralt omtrent er å kaste penger på bålet, 70% av det blir ikke tatt opp av kroppen, i motsetning til nål, hvor man får 99-100% av virkestoffet tatt opp, og ved plugging ligger det vell en plass mellom 70-80%. Morfin er altså et av stoffene man nesten er ‘nødt’ til å plugge, eller skyte for folk som driver med slikt.

Hender jeg plugger, mange år siden jeg prøvde det første gang. Har også brukt rusmidler omtrent daglig i over 10 år, men å skyte noe i årene er helt utelukket. Det går fint å sette seg grenser, klarer du ikke å holde dem så er det mangel på viljestyrke og ikke på grunn av rektal administrering.
Er det kanskje slik at folk som røyker bong/bøtte istedenfor joint automatisk begynner med sprøyter også siden de går for den mest økonomiske/effektive inntaksmetoden?

Beklager altså, en ting skal du ha, og det er at alle jeg kjenner som snakker åpent om plugging også skyter, men er mulig du henger i et miljø der det har vært mange pluggefester, og isåfall er vell kanskje terskelen for å prøve sprøyter noe lavere enn hos folk flest som plugger i smug.

Nå har jeg snakket mer om anal i en post en jeg gjorde gjennom hele forholdet med eksen.