Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 967
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Okay, dette er ikke egentlig en post som handler om rus på legemidler, men heller om andre har opplevd det samme, da jeg fikk to Tramadol for og sove.

Jeg var på besøk hos noen venner for litt siden og skulle ut på reise dagen etter, så vi overnattet hos dem den kvelden. Desverre var det fest i en annen etasje, så jeg fikk ikke sove pga bråket.

Huseier gav meg to Tramadol som han hadde av ukjent styrke for min del og sa det var det eneste han hadde for å kanskje hjelpe meg til og sove. Dette hadde null effekt på søvnen, og etter å ha lest litt på det nå i etterkant så ser jeg at det mer brukes som smertestillende, og ikke til og sove på.(??) Men uansett, dagen etter at jeg hadde tatt disse to Tramadol ene, kombinert med null søvn den natta, så kommenterte min samboer at det ene øyet mitt twitchet/dirret litt av og til.
Er dette noe som andre har opplevd? Det varte kun en dag, så når jeg fikk sove ut den påfølgende kvelden var det borte dagen etter.

Jeg spør, for dette gjorde min samboer veldig urolig, og jeg kan ingenting om piller, og google var ikke til hjelp.
Sikkert leamus pga lite søvn?
Trenger ikke ha noe sammenheng med at du spiste tramadol.

Og nei, Tramadol er ingen typisk sovemedisin, men smertestillende som du skriver.
Tramadol senker krampeterskelen. No joke.
Kanskje du fikk kramper i form av leamus på øyet lol.
Tramadol har en stimulerende effekt på meg (sikkert pga. effekten den har på Serotonin, litt som MDMA) og ville derfor vært en meget dårlig sovemedisin.

Med Tramadol skal man forresten i utgangspunktet aldri overskride 400mg, bare slik at du og andre får med dere det. Ei skal det heller mixes med stimulerende stoffer som Amfetamin eller Kokain. Da er det fort gjort å få krampeanfall som i ytterste konsekvens kan ende med hjerneskade eller dødsfall.

Jeg tipper du fikk i deg de "vanlige", gule+grønne, og de er 50mg, så 100mg tilsammen. Det ville gjort meg ekstra våken og i ekstra godt humør.
Sist endret av krystallkongen; 5. mai 2021 kl. 22:56.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Tramadol senker krampeterskelen. No joke.
Kanskje du fikk kramper i form av leamus på øyet lol.
Tramadol har en stimulerende effekt på meg (sikkert pga. effekten den har på Serotonin, litt som MDMA) og ville derfor vært en meget dårlig sovemedisin.

Med Tramadol skal man forresten i utgangspunktet aldri overskride 400mg, bare slik at du og andre får med dere det. Ei skal det heller mixes med stimulerende stoffer som Amfetamin eller Kokain. Da er det fort gjort å få krampeanfall som i ytterste konsekvens kan ende med hjerneskade eller dødsfall.

Jeg tipper du fikk i deg de "vanlige", gule+grønne, og de er 50mg, så 100mg tilsammen. Det ville gjort meg ekstra våken og i ekstra godt humør.
Vis hele sitatet...
Da jeg fikk Tramadol etter kneskade gjorde Tramadol meg jævlig søvnig, var egentlig det eneste jeg ville gjøre etter å ha tatt 2x50mg.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Stemmer, de var nok gule og grønne.. eller "noe"+grønne. Om det var kvit eller gul husker jeg ikke. Husker bare at jeg tenkte jeg aldri har sett ei pille som var halvt grønn. Husker jeg tenkte at " den der Såg så latterlig 1960 talls ut i fargevalget" Men ja, takk for svaret. Og nei, det ble ikke tatt noen party substanser den kvelden, så ingen fare der.
Tramadol var sikkert det eneste han hadde, så han ville nok bare prøve Å gjøre det han kunne
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ble alltid mye mere energifull og "skjerpet" på tramadol. Selv på så høye doser som 2600mg var jeg ganske energisk selv om øynene bare klappa sammen når jeg satt i ro.
Anbefaler dog ingen og ta høye doser da krampeanfall ble mere en greie som kom med tramadolens "kos" i de mengdene
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja nei, eg følte meg ikke akkurat nevneverdig søvnig av dem selv, følte ikke stort annet enn litt lett avslapning.