Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2700
Halla freaks, kjøpte nettop et glass med xanax. Det var et brunt uåpnet glass so Tydlivis var d av merke pfizer. Når jeg knakk av en bit av stolpa og smakte så var det så og si 0 smak. Den hitta greit når jeg oppa en halv senere (så lenge det ikke var placebo), men ikke helt som xanax

Har sett veldig mange ha de glassene inne, spesielt på østkanten av landet. Noen som vet om e er totalt lureri elller er det noe å ta vare på med tanke på rusverdi?

Trenger ikke noe form

Tenker kanskje det kan være etizolam? har hørt at det går en del av det som stolper
Sist endret av Bigman Mikkemus; 28. april 2021 kl. 13:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg fikk tak i noen bilkjebein fyren mente var polske. Han sa de smakte bittert som de skulle og var ekte. De smakte ikke bittert som xanax men heller den pappsmaken jeg har lest andre har opplevd. Jeg tok 6mg og følte lite, sovnet etterhvert men det var hvertfall ikke alprazolam. Ville ikke kjøpt dem igjen. Hvis dem var pressa av noen illegalt så var det god jobb. Så dønn ekte ut og jeg er ganske god på å tyde slikt. Men de her var ikke mye trøkk i
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du bruker søkefunksjonen så var det skrevet om falske xanax glass i fjor. Kjøpte selv et glass.. Smakte papp. 0 funk
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvor er pluto?
Bigman Mikkemus's Avatar
Trådstarter
Update: fant ut det var kalk av andre, pass på å ikke bli lurt. Er mye falske xanax uansett om glassene er uåpna. Jeg selv ville sagt at du burde smake en bit uansett hva før du gir pengene, og/eller teste det
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Herregud, de funker jo fint, har bare 2,3mg etizolam i seg. (labrapport)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Herregud, de funker jo fint, har bare 2,3mg etizolam i seg. (labrapport)
Vis hele sitatet...
Hvordan i all verden vet du hva alle pillene i norge inneholder. basert på en labraport ifra en anonym selger på nettet?
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Hvordan i all verden vet du hva alle pillene i norge inneholder. basert på en labraport ifra en anonym selger på nettet?
Vis hele sitatet...
Så og si alle u94 glass i omløp nå kommer fra en i et høyere ledd. Du finner ikke et eneste glass av disse som ikke er polsk-labelled. Dette vet jeg fordi jeg har hatt nærmest hundre av disse glassene inne, og har aldri fått en eneste klage. Har selv prøvd de, uten toleranse, og fått effekt, dog ikke i nærheten av hva alprazolam tilbyr. Enhver jeg har prøvd har hatt smaken av etizolam.


Var forøvrig en norsk freakbruker som postet labrapport av sin U94 tablett. Skal sies at disse pillene kommer sikkert i forskjellige doseringer, så med noen er man sikkert mer heldige med enn andre
Har et 100 glass som er finsk. Med alprazo.

Kan ikke mene at du vet alt når du ikke sitter på en fasit.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skaffet selv noen av disse pappsmak-lignenede stolpene... Poppa 2 stk uten noe særlig benzo toleranse og de gav effekt. Det jeg merket mest var den sterke euforien jeg fikk som jeg ikke kan huske å ha fått på alprazelam..
Virket nok ikke like bra som 4mg xanor ville gjort men mye mer beroligende enn vival og ikke ulik xanor, men dyrt da når en må ta dobbelt så mye for samme effekt.
Viste seg at disse tilsynelatende skulle inneholde etizolam, så skaffet meg etiz senere i flytende form, men fikk ikke denne euforien da..
Ble litt lei av at det skal være så vanskelig å få tak på xanax så i et svakt øyeblikk bestilte jeg noen få stk ifra et internasjonalt marked.. De dukket overraskende nok opp i postkassen og var selvfølgelig fake men inneholdt iallefall alprazelam.. Men de som kom på glass så mer legit ut. Kynisk bransje ass.
Erre noe smak på etiz egentlig? de stolpene smakte jo papp, var sikker på at det var bøff, men gav som sagt overraskende god effetkt.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Har et 100 glass som er finsk. Med alprazo.

Kan ikke mene at du vet alt når du ikke sitter på en fasit.
Vis hele sitatet...
Ikke misforstå, det finnes absolutt ekte u94 stolper i Norge. Jeg har selv hatt glass fra Norge faktisk, som var pfizer u94. Poenget mitt er at disse "pfizer" stolpene som masseproduseres er fra samme produsent, ergo er det etizolam i samtlige av stolpene i glassene dere kjøper.

Har sett folk helt loka på de og.
Kjøpte et glads av disse fake pillene, og må si alle og enhver hadde omtrentlig samme funk. Faktisk så fornøyd at jeg hadde nok kjøpt mer om tilgangen var der
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke misforstå, det finnes absolutt ekte u94 stolper i Norge. Jeg har selv hatt glass fra Norge faktisk, som var pfizer u94. Poenget mitt er at disse "pfizer" stolpene som masseproduseres er fra samme produsent, ergo er det etizolam i samtlige av stolpene i glassene dere kjøper.

Har sett folk helt loka på de og.
Vis hele sitatet...
Må bare si det. Du kan ikke vite at de alle er fra samme produsent fordi de er like. Du finner fake shit av absolutt alt fra joggesko til biler. Alt kan forfalskes.

Noe har virkestoff i seg, noe har kanskje ikke. Vi vet ikke, du vet ikke. Ingen vet.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Må bare si det. Du kan ikke vite at de alle er fra samme produsent fordi de er like. Du finner fake shit av absolutt alt fra joggesko til biler. Alt kan forfalskes.

Noe har virkestoff i seg, noe har kanskje ikke. Vi vet ikke, du vet ikke. Ingen vet.
Vis hele sitatet...
Jo, jeg kan bekrefte at den batchen i norge med «polsk» alprazolamum er fra samme produsent
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jo, jeg kan bekrefte at den batchen i norge med «polsk» alprazolamum er fra samme produsent
Vis hele sitatet...
Nei, det kan du ikke. Du er ikke jesus, du kan på ingen måte bekrefte dette.

Sånne påstander er både farlige og dødlige.
Sist endret av Stearinlys; 10. mai 2021 kl. 08:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Nei, det kan du ikke. Du er ikke jesus, du kan på ingen måte bekrefte dette.
Vis hele sitatet...
Eneste rus opplegget Jesus holdt på med var det "vann til vin" trikset.
Han pusha aldri Polske Xanax.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Nei, det kan du ikke. Du er ikke jesus, du kan på ingen måte bekrefte dette.

Sånne påstander er både farlige og dødlige.
Vis hele sitatet...
Faen. Stemmer. Glemte at det er du som er Jesus og sitter på svarene.

Finn meg et glass xanax alprazolamum (polsk) som ikke inneholder etizolam og jeg vippser deg 10.000
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og ikke kom og si at mine påstander er både farlige og dødlige. Fentanyl i Xanax har ikke blitt påvist siden 2016, og dødsfallene siden har vært skyldt blandingsmisbruk. Alle vet det er en risiko ved forfalsket glass.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og ikke kom og si at mine påstander er både farlige og dødlige. Fentanyl i Xanax har ikke blitt påvist siden 2016, og dødsfallene siden har vært skyldt blandingsmisbruk. Alle vet det er en risiko ved forfalsket glass.
Vis hele sitatet...
Kan du bekrefte at den batchen i norge med polsk alp er fra samme produsent? uten og bare skrive det?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Faen. Stemmer. Glemte at det er du som er Jesus og sitter på svarene.

Finn meg et glass xanax alprazolamum (polsk) som ikke inneholder etizolam og jeg vippser deg 10.000
Vis hele sitatet...

Finne deg et glass? Tulling. De finnes.

Du sitter ikke som eneste i verden med profetien om at alle polske u94 er etiz. Det GÅR IKKE.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og ikke kom og si at mine påstander er både farlige og dødlige. Fentanyl i Xanax har ikke blitt påvist siden 2016, og dødsfallene siden har vært skyldt blandingsmisbruk. Alle vet det er en risiko ved forfalsket glass.
Vis hele sitatet...

Jeg kan si at sånne påstander er farlig. Det oppgulpet av noen kommentarer er på lik linje med at all heroin i norge som er brun er dårlig.


Aldri nevnt noe om fent. Så skjønner ikke hvor du har det ifra.

Men slutt å kom med kommentarer til ting du ikke vet noe om. Jeg vet ditt, jeg vet datt, kjærring du VET ikke en dritt.

Sitat av pikkoras Vis innlegg
Kan du bekrefte at den batchen i norge med polsk alp er fra samme produsent? uten og bare skrive det?
Vis hele sitatet...
Nei han kan ikke det. Tror han vet hva alle de flere millionene med piller som kommer til norge inneholder.

Fordi han har snakka med en, som kjenner en, som har sett de blitt laget.
Sist endret av Stearinlys; 10. mai 2021 kl. 15:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Er dette et godt eksempel på den berømte Dunning Kruger effekten?

« Dunning-Kruger-effekten er en kognitiv bias (tankefeil eller forutinntatthet), hvor personer som mangler kunnskaper og har dårlige ferdigheter på sosiale eller intellektuelle områder, feilaktig overvurderer disse egenskapene og evnene hos seg selv.»

Det er så mange som påstår ditt og datt om illegale stoffer i omløp. Skjønner virkelig ikke hvorfor du i det hele tatt er så skråsikker. Du kan jo ikke være sikker på det, det er ikke mulig. Du har jo ikke inspisert alle tablettene og kan derfor umulig vite hva de inneholder. Hva en labrapport sa og hva en annen narkis sa er ikke bevis. Og det er hvertfall ikke bevis for at alle glass og tabletter som ser like ut er de samme og inneholder det samme.

Hva er galt med deg? Klarer du virkelig ikke forstå at du faktisk ikke kan vite dette sikkert?

Disse påstandene som støtt og stadig kommer er så utrolig dumme at det gjør vondt å lese dem.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og ikke kom og si at mine påstander er både farlige og dødlige. Fentanyl i Xanax har ikke blitt påvist siden 2016, og dødsfallene siden har vært skyldt blandingsmisbruk. Alle vet det er en risiko ved forfalsket glass.
Vis hele sitatet...
https://www.nrk.no/trondelag/advarer...all-1.14036414 Fra 2018

https://www.adressa.no/nyheter/trond...n-15887645.ece Igjen fra 2018

https://www.adressa.no/nyheter/trond...m-16635774.ece enda en fra 2018

https://www.tv2.no/a/8882269/ Fra 2017


Jada 4 saker og vi er tross alt i 2021? Dette er de jeg fant mens jeg satt på dass og dreit med tlf og det tok meg bokstavelig talt 1 minutt og 30 sekunder (svær bæsj) og kun fra norge