Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4364
Hey freaks

Jeg får opp denne meldingen hver gang jeg prøver å installere en bitcoin wallet. Prøvd å kjøre som admin, ingen funk... Bruker atm windows 10... Noen ganger savner jeg windows 7 noe jævlig lol.

Hva gjør jeg feil? evt. kan noen anbefale en sikker og anonym(så mye som det går ann) bitcoin wallet?

Takk for svar
Er det jobb PC eller skole PC kanskje? Siden du har admin kan du prøve å lage en ny lokal brukerkonto (ikke under jobben eller skolens domene) og se om det funker på den
Trådstarter
14 1
Sitat av ruskelusk Vis innlegg
Er det jobb PC eller skole PC kanskje? Siden du har admin kan du prøve å lage en ny lokal brukerkonto (ikke under jobben eller skolens domene) og se om det funker på den
Vis hele sitatet...
Det er min personlige pc, har kun en bruker som bør være "systemansvarlig".... Jeg ser at jeg er "adminstrator" på kontoinformasjon.
BRAND ∞ STRONG
Antivirus innstillinger som blokkerer noe?
Eller i Group Policy?
Kjør gpedit.msc som admin for å endre.
Trådstarter
14 1
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Antivirus innstillinger som blokkerer noe?
Eller i Group Policy?
Kjør gpedit.msc som admin for å endre.
Vis hele sitatet...
Jeg slo av anti virus(windows defender) når jeg kjørte exe for å installere bitcon wallet, funket ikke..

når jeg kjører gpedit.msc så får jeg : "finner ikke gpedit.msc. Kontroller at du skrev navnet riktig, og prøv på nytt."

hmmmm....
BRAND ∞ STRONG
Hvis du søker etter gpedit.msc kommer det opp da, og med valgmuligheten "kjør som administrator"?
Kan du legge til exe fila som ett unntak i antivirus?
Hvilken bitcoin wallet er det du prøver å installere?

vindaloo: Han har sikkert Win10 Home. Den har ikke gpedit.msc
Hadde samme problemet pga antivirus.
Det var ikke windows defender men ett annet antivirus program jeg brukte.
Dobbeltsjekk at du ikke har noen andre virusprogrammer kjørende også.
Jeg bruker Malwarebytes i tillegg til Defender, og selv om det er bra å gjør jobben sin
så har jeg en del problemer med alle mulig slags begrensninger det programmet setter.
først og fremst: Hva skjer når du prøver å kjøre installeren?

1. Høyreklikk på installeren, properties, under security velg "unblock" og apply. Kjører den nå?

2. Blir den blokket av Virus & Threat protection i Windows?
Startmeny, Windows Security, Virus & Threat Protection, Protection History. Ligger filen i loggen der? Trykk på loggentryen og velg "Allow" under actions. Kjør install på nytt
a) Rename exe fila til portable versjon
b) Rename exe fila til installeren og bytt navn på exe fila f.eks. electrum.exe til electrum2.exe og kjør
c) Pakk ut filene fra installeren via 7-Zip og bytt navn på exe fila