Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1671
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva sier dere? Hvordan får man mest mulig ut av cola. Hjelper det å hotplate den? Noen tips?
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal du røyke kokain må du lage den om til freebase eller crack og ha det på aske som du røyker igjennom ei rist eller på en pipe som er godt egnet for det gjerne sylinder-pipe av glass med en bit stålull inni. Selv får jeg mest ut av å ta det i nesen da jeg liker den rusen best.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal du røyke kokain må du lage den om til freebase eller crack og ha det på aske som du røyker igjennom ei rist eller på en pipe som er godt egnet for det gjerne sylinder-pipe av glass med en bit stålull inni. Selv får jeg mest ut av å ta det i nesen da jeg liker den rusen best.
Vis hele sitatet...
Mener ikke å røyke det. Med hotplate mener jeg å varme opp et fat, og knuse kolaen på det for å gjøre bitene enda mindre og få større overflateområde på den. Lurer egt på om det er en myte eller om det faktisk hjelper
Er er bra triks det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mener ikke å røyke det. Med hotplate mener jeg å varme opp et fat, og knuse kolaen på det for å gjøre bitene enda mindre og få større overflateområde på den. Lurer egt på om det er en myte eller om det faktisk hjelper
Vis hele sitatet...
Synsing:

Høres ut som en skikkelig tweakerteori synes jeg. Det er jo en logikk bak det da, jeg ser den, men realistisk sett vet jeg ikke om det spiller så stor rolle så lenge det er pulver liksom.

Det blir jo absorbert likevel one way or the other.. Det skal ideelt sett være 100% finmalt pulver da? Hvis bare 90% er finmalt og resten er grovt og klumpete så tror jeg ingen merker forskjell.

Har en speedkompis som sitter og kakker opp striper i timesvis for å få det finest mulig. Skikkelig oppheng. Men jeg tror ikke han blir noe særlig mer speeda enn noen andre.

Interessant spørsmål da.
Hotplate er bare til for å få ut resterende funktighet etter at den har blitt rerocka for 5. gang.
Eller om du har dratt lisser i dusjen og glemt å lukke bæggern.

Har ikkenoe med funk å gjøre.

Gå på ikea og kjøp en finmasket stålsil. Også bruker du den til å male det. Takk meg senere. Er utrolig mye rart i brusen. har funnet både fiskeskjell og øyenvipper inni kolaen min