Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1340
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei jeg er i rusbehandling, gått av opiater. Jeg får ikke sove og sliter skikkelig om natten med restless legs. Jeg testa negativ på hasj når jeg kom, hadde ikke røyka på over en mnd, hvis jeg nå røyker ca 0,2-0,3 gram hasj, hvor lenge vil det sitte i urinen ca? Det testes hyppig her og hva ville en evt konsekvens vært? Jeg har ikke fri utgang så må røyke den på behandlings stedet og det har jeg hørt dem slår hardt ned på kan jeg evt bli kasta ut etter første gangen?
bare dropp tanken.. du blir tatt og du blir kasta rett ut.

snakk med personalet og se om de kan tilby no (mest sannsynlig ikke så sant du ikke blir helt idiot)
snakk så med psykiater/lege som har ansvar for deg så dere kan finne noe som faktisk funker.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
bare dropp tanken.. du blir tatt og du blir kasta rett ut.

snakk med personalet og se om de kan tilby no (mest sannsynlig ikke så sant du ikke blir helt idiot)
snakk så med psykiater/lege som har ansvar for deg så dere kan finne noe som faktisk funker.
Vis hele sitatet...
Faen, ingenting man kan få her funker, prøvd det meste nå forverrer bare restless legs syndromet
har selv vært innlagt og etter et rent helvete med å vise de symptomene og at jeg ikke var ute etter rus fikk jeg no som hjalp..
ikke lett, jeg vet, men skal du virkelig kaste bort alt du har jobba for til nå for ei bønne?
RLS'n går over når kroppen får normalisert seg.

hva med å bare fokusere på noe annet om natten og når du er sliten på dagen si det til de igjen og igjen hvorfor du ikke får sove
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
har selv vært innlagt og etter et rent helvete med å vise de symptomene og at jeg ikke var ute etter rus fikk jeg no som hjalp..
ikke lett, jeg vet, men skal du virkelig kaste bort alt du har jobba for til nå for ei bønne?
RLS'n går over når kroppen får normalisert seg.

hva med å bare fokusere på noe annet om natten og når du er sliten på dagen si det til de igjen og igjen hvorfor du ikke får sove
Vis hele sitatet...
Neppe, men får vell bare holde ut. Kan jeg spørre deg hva du fikk som hjalp? Angrer som faen på at jeg ikke røyka før jeg kom så jeg hadde testa positivt da
joa ene gangen spiste jeg en shitload (ikke decarba) for å gi massive utslag så jeg kunne ta meg nattings de første dagene.
tror det gikk, men ble tatt inn og konfrontert med at jeg hadde røkt siden jeg kom inn, noe jeg nekta og hørte ikkeno mer (slutta også med nattingsene da).

ang hva jeg fikk som hjalp, fikk til slutt tilbud om 1 sobril (sikkert 10mg, så ikke styrken).
fikk vel det 4-5 ganger i løpet av de første max 2 ukene og ikke siden.

hver gang mellom 3-6 om natta/morran etter nattevaktene har sjekka innom jevnlig hele natta, og kun etter laaang samtale med psykiateren som hadde ansvar for meg.

sku ønske jeg hadde no mer motiverende enn det standard "bare holde deg på matta så går det over" greiene..

men råd har jeg, det er å få tiden til å gå disse lange nettene.
ser du har nett, bruk det for alt det er verdt! mas høl i huet på personalet, spille spill osv. styr unna kaffe/te :P

og på dagtid prøv å forberede deg på å gjøre neste natt lettere som f eks å bli dritsliten så du både får mer ro i kroppen og sovner lettere, snakk med folk da det er sikkert fler som sliter med å sove så dere kan dra ut tia sammen om natta på en el annen måte (men pass på, dette vil ikke personalet ha noe av vanligvis).
Sist endret av Munted Artist; 8. februar 2020 kl. 04:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
joa ene gangen spiste jeg en shitload (ikke decarba) for å gi massive utslag så jeg kunne ta meg nattings de første dagene.
tror det gikk, men ble tatt inn og konfrontert med at jeg hadde røkt siden jeg kom inn, noe jeg nekta og hørte ikkeno mer (slutta også med nattingsene da).

ang hva jeg fikk som hjalp, fikk til slutt tilbud om 1 sobril (sikkert 10mg, så ikke styrken).
fikk vel det 4-5 ganger i løpet av de første max 2 ukene og ikke siden.

hver gang mellom 3-6 om natta/morran etter nattevaktene har sjekka innom jevnlig hele natta, og kun etter laaang samtale med psykiateren som hadde ansvar for meg.

sku ønske jeg hadde no mer motiverende enn det standard "bare holde deg på matta så går det over" greiene..

men råd har jeg, det er å få tiden til å gå disse lange nettene.
ser du har nett, bruk det for alt det er verdt! mas høl i huet på personalet, spille spill osv. styr unna kaffe/te :P

og på dagtid prøv å forberede deg på å gjøre neste natt lettere som f eks å bli dritsliten så du både får mer ro i kroppen og sovner lettere, snakk med folk da det er sikkert fler som sliter med å sove så dere kan dra ut tia sammen om natta på en el annen måte (men pass på, dette vil ikke personalet ha noe av vanligvis).
Vis hele sitatet...
Setter pris på at du svarer jeg, bare det hjelper litt og får tiden til å gå. Sist jeg var i rusbehandling så røyka jeg nattings de to første ukene, funka som bare rakkern, etter de to ukene kutta jeg selfølgelig da ting begynte å normalisere seg. Der var det ingen rustesting med mindre det var mistanke
kjenner litt på den selv atm da jeg driver jobber med å få vekk no alkobruk, og som "alltid" er det nettene det er verst.

bare det at du har nett der inne får meg egentlig til å tenke på hvordan det ville vært med et nytt opphold for meg skal jeg være ærlig, det jeg virkelig savna mest for å få tia til å gå.
Har du prøvd seroquel og vallergan? Fullt klar over seroquel kan gi rls men det er i høye doser, har du ingen tolleranse på det burde 25mg holde. Imovane kan også være bra, sist jeg var i behandling ba jeg om å kun få lov til å ta imovane om jeg ikke fikk sove på et tidsrom fra kl 00:00-00:30. Da viser du at du ikke er ute etter noe rus men bare søvn når du faktiskt trenger det... er desverre sånn at man må kunne prate for seg om man skal få b-preparater osv. Du må overbevise dem om at det er kun søvn du er ute etter, en god unnskyldning kan også være og si at du har vurdert og røyke hasj men vil forsøke å unngå det, og at du også er redd for å bryte ned alt du har oppnådd. Med de rette argumentene får du medisiner du trenger
Sist endret av Aleneass; 8. februar 2020 kl. 12:49. Grunn: Skrivefeil
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
mange får mer enn nok metning av histaminreseptorene som seroquel binder seg til først på 25-50 mg, fins mange kilder som dokumenterer det på nettet
Ikke røyk, men si at du er så dårlig du har tenkt på det, så hjelper de deg. Før fikk alle vallergan og imovane på avrusning hver kveld, og jeg likte meg faktisk der de første gangene. Men etter de ble så streng tør jeg ikke legge meg inn. Spurte om et ophold på en psykriatrisk klinikk her, men de sa faktsik de ikke kunne hjelpe en som meg, fordi jeg gikk på benzo og alt mulig c-preparater. Det føltes jævlig, for det er jo derfor jeg trenger hjelp, men jeg trenger litt beroligende, for jeg er autisisk. Det fører med seg mye angst og søvn vansker for min del.

Anbefaler deg å sette på noe serier på dataen om natten, noe lettbeint som du ikke må følge sånn med på at det er stressende funker for meg. Jeg liker archer, rick and morty, family guy, osv. Archer er konge, den får nettene til å gå fortere, og frisky dingo er videreutdanning etter archer, den er så sær at bare noen liker den. Jeg digger de to seriene, frisky dingo kom ut først, men archer er best.

Lykke til videre, og stå på. Det er ikke lett på avrusning, hvertfall når man kutter harde opiater og/eller benzo, og ikke får imovane til nattero heller.. Jeg var våken fire hele døgn på avrusning en gang, de ga meg til slutt to imovane, to paralgin forte, to 25mg sobril og en bøtte full i c preparat, for jeg kunne bli sinnsyk om jeg ikke sov da mente de. Fikk beskjed om å holde kjeften godt igjen på avdelingen om dette, for de gamle narkisene klikker om en ungdom har det værre enn de og får sterk medisin.... Etter det fikk jeg imovane hver natt plutselig.

Jeg hadde bare kjørt meg altfor hardt på benzo og en del opiater. Jeg er en av de gamle rohypnol-gutta, husker det kostet ti kr stk i gulltiden. Så kom rivotrilen på markedet, og jeg spiste meg idiot på de. Husker det gikk ti femten stk om dagen. Nå stresser jeg alltid og får ikke sove på to tre døgn innmellom, så er ikke lurt å føkke seg på benzo nei. Har tatt de i tyve år snart.

Jeg trenger en innleggelse nå jeg også, så prøver igjen med time på nærmeste klinikk i morgen tidlig. Får vel beskjed om at de ikke kan hjelpe igjen. Gruer meg jævlig mye til timen. Enda mer til eventuelt opphold der. Jeg er livredd for å ikke få følge mine vaner og uvaner med alt fra a til å, og jeg har ikke bærbar pc å ta med meg. De kommer til å forandre alt for meg der inne, når jeg tar metadonen og andre medisiner feks, jeg er som en klokke altså. Jeg må ha mine rutiner for å fungere syns jeg, og det blir vanskelig når man er innlagt ofte.

Men det bedrer seg litt nå, jeg finner mer og mer ut om ting som hjelper på psyken. Som musikk. Så kanskje jeg ikke trenger oppholdet.

s