Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  231 102646
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av Kainfax;
sjenke kompiser på alkoholfrit øl,
også lure dem med Weed, men det er bare tobbako, også se dem bli høy
Vis hele sitatet...
Alkoholfritt sa du? http://no.wikipedia.org/wiki/Alkoholfritt_%C3%B8l
denne er litt sær
på nyttårsaften ble en kamerat dritfull og klarte og sovne i gangen, og uttover natta så forsvant alle klærne hans, så han våknet opp med boksern feil vei eller noe og skjønnte ikke noe

noen dager senere hadde noen andre kamerater fra samme party overbevist dritfulle-kameraten til at JEG hadde voldtatt han i rompa med diverse ting.. noe jeg ikke var klar over. fikk vite om det like før dritfull-kamerat skulle komme for å spille gt5 med kamerat igjen

han hadde visst merka noe i ringen at den ikke var som før og var overbevist om at jeg faktisk hadde gjort det så jeg spillte med, tok et bilde av en dude med ølflasketut i rompa med mobilen som så dårlig kvalitet ut fra et FHM blad og lurte han til og tro det var seg.. var ganske priceless. reaksjonen var uerstattbar ikke voldelig, bare dypt ydmyket og lei seg, så måtte jeg bare tease det opp og til slutt så gikk det nære streken så jeg og kamerat avslørte, men dritfull-kompis trodde ikke på at det var spøk! og skulle ødelegge meg helt og kom med trusler
han var stille resten av dagen
"årets prank" for våres del

cumme i shampooen til uvitende offer er jo en prank jeg måtte dra på klasse tur engang :s

hvis man sitter ved en pc med andre f.eks i klasse rommet på IKT eller på lan \\kontor-jobb koble til en ekstra mus\tastatur og trykke en knapp i uka eller styre på musa

qeace
Ringe fra en telefon-automat å si et det er innbrud i en smykke butikk å le seg skakk når du ser flere politi biler kommer kjørende, å spør om du har sett noe.
igjen har vi det med å sløse med politiets resurser, jeg skjnner det kan vær festlig, men er jo helt unødvendig, gjør det heller med en nabo, si bilen hans blir stjålet eller noe! Bare ikke utsett andres sikkerthet for å le litt!
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Meg og en kompis køddet med en beskjent av oss. Han hadde spist flein og var helt ute.
Vi gikk bortover en vei mens vi pratet. Etter noen min skulle han stoppe for å pisse. Da bestemte vi oss for å kødde med han ved å spille av politisirene på mobilen. Når han var ferdig å pisse gikk vi i noen min før vi fyrte på politisirenen mens vi skrek "HELVETE LØØØP!". Gjett om han fikk noia.
Endte opp med at han satt grinene i fortauskanten i forsterstilling mens han gynget frem og tilbake.
Var kanskje litt slemt men fy faen så vi lo :P
Vis hele sitatet...
Dårlige venner, kødder ikke med folk som er på Psykadelika, dere skal væl være rimelig glad får at jeg ikke var han dær kompisen deres
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Ikke jeg som utførte denne men den er verdt og nevne.

En kompis av meg sov over hos 2 andre kompisser av meg. Den yngste gikk og la seg, mens de 2 andre satt oppe. Kl 2 om natta, så gikk dem inn på rommet til sovende og stilte klokka hans fram til kl 7.

En halvtime senere så gikk alarmen hans (mens de to andre "sov"), han stod opp, gikk og gjorde seg klar for skoledagen, og derreter vekte han de to andre og sa at nå måtte dem gå for og rekke bussen. Dem kom seg ganske langt nedover før dem ikke greide mere og røpte seg selv. xD
hehe.

Gikk rundt i Sandefjord med en kamerat og "mistet mel" som en narkis, men ikke alle synes det var gøy : (

http://www.youtube.com/watch?v=6v9mgphHHRU
Den her lo jeg godt av. Apples to the face http://www.youtube.com/watch?v=h7Txvb6LLN0
Sitat av pIRq Vis innlegg
Den her lo jeg godt av. Apples to the face http://www.youtube.com/watch?v=h7Txvb6LLN0
Vis hele sitatet...
prank? dæven han hadde fått seg en på nesa:P
Ikke akkurat noe kjempeprank men..

Tidligere romkamerat av meg eksperimenterte litt. Var hasj til hverdag men begynte etterhvert å prøve LSD og trøffler. Noen dager etter en trip drev han og klagde over at han hadde en del flashbacks.

Sent en kveld gikk han på badet for å pusse tenna osv, og da smatt jeg inn på rommet hans og lukket døra. Han hadde et hjørneskrivebord og en stor kontorstol med høy rygg som jeg satte meg i og krøp meg sammen, og vendte stolen mot hjørnet. Etter litt kommer kompisen min inn, skrur av lyset, kler av seg og legger seg i senga. Så slår han på tv'en, og legger seg til å kikke litt. Jeg sitter der og holder på å dø av latter, lar det gå litt tid så han blir komfortabel. Tilslutt snur jeg stolen og begynner å rope et slags jungelspråk mens jeg reiser meg sakte og veiver med armene. OMEAONEAONAEMAOENA

Han begynte å klatre oppover veggen i skrekk, hahahaha.. aldri sett et så forskremt menneske. jeg ler enda av å tenke på det.
Sist endret av downing; 30. januar 2011 kl. 02:26.
Gode gamle kruttlappen (slikt knallpapir som man får kjøpt til leke pistoler) Riv av en liten bit og putt den inn i en sigarett, bom så sigaretten til et intetanende offer og vent til han har røykt ned til der hvor kruttlappen ligger.
Voila'! Fyren bommer aldri sigg fra deg igjen
Litt stygg prank men here it is (Jeg var 15 år og full av faen ): Vi hadde gjester fra Oslo som kom til oss ganske ofte og de hadde en datter som var et år mindre en meg. Ho var skikkelig pain in the ass og snoka i mine ting og plaga meg hele tiden, ho var sikkert forelska i meg fant jeg ut i ettertid. Iallfall ho hadde akkurat vært og snoka i tinga mine fant jeg ut etter å ha vært ute me en kompis. Hun hadde mista leppestift lignende greie med flytende innhold, kompisen min hadde blitt med meg inn, så jeg sa til han at han sku få seg en skikkelig lættis. Så stakk jeg inn på dass med denne leppestiften og ronka =) helte ut litt av innholdet på leppestiften og sugde opp masse sperm i beholderen. Blanda det hele sammen med mindre aktive ronkebevegelser innpå rommet mitt så kompisen min tok hintet.
Litt senere kommer denne jenta opp på rommet og skal si hade for de skulle kjøre hjem det samme gjør hennes mor og lillesøster. Hun plukker opp leppestiften og smører inn leppene, og da begynnte kompisen min å småflire og jeg holdt igjen latteren så hardt jeg kunne. SÅ mine damer og herrer gir hun leppestiften til sin mor som også smører tjukt og godt på leppene sine som igjen dermed gir det videre til lillesøster som smører inn sine lepper også. Kompisen min brakka sammen i latter og gikk på dass mens jeg ble litt sjokka og smånervøs for at de sku skjønne noe, heldigvis så gjorde de ikke det! Kompisen min døde av latter og det gjorde jeg også
Sitat av Biffen Vis innlegg
sugde opp masse sperm i beholderen.
Vis hele sitatet...
http://bp0.blogger.com/_B2l4zAkrWJg/RsQtFJguvlI/AAAAAAAABNk/InMDmdquxXU/s400/leppestift.jpg

Jeg kan ikke se hvordan det skal gå.
Sist endret av ToxtethTerror9; 30. januar 2011 kl. 04:49.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av ToxtethTerror9 Vis innlegg
http://bp0.blogger.com/_B2l4zAkrWJg/RsQtFJguvlI/AAAAAAAABNk/InMDmdquxXU/s400/leppestift.jpg

Jeg kan ikke se hvordan det skal gå.
Vis hele sitatet...
http://www.best-b2b.com/userimg/764/799-2/lip-gloss-tube-118.jpg
tror det var en sånn en han mente.

ps: det er jævlig morsomt på film. men irl er det bare ekkelt

edit: satan så stort bilde!
Sist endret av Echuz; 30. januar 2011 kl. 05:17.
Sitat av echuz Vis innlegg
http://www.best-b2b.com/userimg/764/799-2/lip-gloss-tube-118.jpg
tror det var en sånn en han mente.

ps: det er jævlig morsomt på film. men irl er det bare ekkelt

edit: satan så stort bilde!
Vis hele sitatet...
KP til deg
Kom fra nach og spiste "nattmat" kl. 13:00 i en restaurant i Spania. Satt tre eldre damer ved siden av oss og spiste frokost og koste seg. Så spør kompisen min "Hey, girls. Wanna see magic?" De svarer ivrig "si si si", så tar han opp en serviett og sier blanko (som betyr hvitt på spansk) og viser begge sidene av servietten, også snyter han seg og får den sykeste snørrklasen og viser det til de tre stakkarse eldre damene som satt og spiste frokost mens han sier "yellow"

De ble dritsure
Med fare for å bli gjenkjent:

Et år etter at eksen hadde gjort det slutt med meg ringte han og sa at han ville komme på besøk en bestemt dag. Jeg sa det var greit, for jeg var hjemme den dagen. Det han ikke visste, var at jeg skulle passe babyen til ei venninne noen timer akkurat denne dagen. Så da han kommer inn i gangen og ser barnevogna og noen babyting får han helt panikk. Unnskylder seg med at han har en annen avtale, og forsvinner i full fart. Jeg har ikke hørt et ord fra ham etterpå
En kompis glemte å logge seg ut av msn, så jeg oppdaterte nicket og hans personlige melding til å tyde "kompissittnavn - <3Robert<3" og "Endelig ute av skapet "
så ventet jeg litt og plutselig kom et familiemedlem på og sa "har hatt mistanke" =p
Mange gamle laptoper har USB-tilkobling bakpå, og veldig få merker om man har koblet en slik inn. Etter det er det bare å kose seg, mens offeret blir ekstremt fortvila fordi musa går alle veier!
http://www.youtube.com/watch?v=Xp3Xu-KBit0

Synes denne var konge jeg Litt stygg, men det må man tåle.. Digger forresten faceplanten han får på slutten!

Var på TG et år, og da smurte jeg og noen kompiser nugatti på doringen og ene kompisen min hadde det på fingrene når han kom ut fra doen.. Var MANGE som så stygt på ham da ja x) Og DC++ forumet på TG fikk mange kommentarer om "idioten som har bæsja på doringen!!"

Barnslig sikkert, men var morsomt for oss som satt å så alle reaksjonene folk fikk, og hvor fort "ryktet" gikk der inne. Er noen år siden ja
▼ ... over en uke senere ... ▼
Når vi snakker om TG

Her er en "prank" som vi dro på læreren vår:P blir spennende og se hva det står på anmerkningen i morgen.
http://www.youtube.com/watch?v=EKuJbau36ZM
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Syns nå denne var ganske bra, men dog slem :S

http://www.youtube.com/watch?v=R3LwvaaO1M0

Vet nå ikke helt hvordan jeg hadde reagert da jeg står og ser min egen kropp blir bært ut av et bilvrak mens alle ignorerer meg :P
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Ikke min prank, men dette må være en av de jævligste psykiske prankene som er gjort.
Syns det var litt morsomt i begynnelsen, men etterhvert syns jeg bare synd på kompisen. Dårlig gjort, hehe.

http://www.youtube.com/watch?v=9xK0H...eature=related

Sitat av Harabo Vis innlegg
Syns nå denne var ganske bra, men dog slem :S

http://www.youtube.com/watch?v=R3LwvaaO1M0

Vet nå ikke helt hvordan jeg hadde reagert da jeg står og ser min egen kropp blir bært ut av et bilvrak mens alle ignorerer meg :P
Vis hele sitatet...
Haha, morsom out of body experience prank! Utrolig bra laget
Først må jeg nevne at sangen "Meduzz" av en eller annen merkelig grunn friket meg heeelt ut før (den delen som starter på 4:45). Hver gang jeg hørte den dytta jeg finrene inn i ørene mine og nynnet høyt for å ikke høre noe. Wierd og irrasjonelt, I know, men frykt er noen ganger irrasjonell Uansett.. Jeg sov som en unge på soffaen til en kompis etter litt for mye bønne, da jeg brutalt våkner av at Sinister og han andre kompisen min spiller Meduzz på full guffe. Jeg åpner øynene og stirrer rett inn i ett relativt skummelt bilde av mannen med ljåen. Bildet var også opplyst med rødt/"djevelsk" lys, noe som fikk det til å se enda mer creepy ut. Needless to say, jeg fikk meg en heftig støkk og kompisene mine fikk seg en god latter, hehe.

Sinister kan være en ordentlig jævel noen ganger, haha, og jeg kan nevne noe annet han har gjort. Jeg var ganske redd for sprøyter og alt som har med sprøyter å gjøre før og vi har en kompis som har diabetes. Sprøytene har små "beskyttelseshetter" over nålene som ikke er spessielt synlig med mindre du inspiserer dem nøye. Sinister tenkte selvsakt det måtte være kjempe gøy å late som om han stakk meg med dem, så han tok en sprøyte, veivet den mot meg og gliste. Jeg trodde selvsagt aldri at han ville stikke meg med den så jeg viftet han bort og sa noe ala "haha... som om du kommer til å gjøre det". Det skulle jeg ikke sagt, for rett etter at jeg sier det stikker han sprøyta inn i brytest på meg! Jeg frika så hardt ut at det knapt kan beskrives med ord, løøøøøper inn på badet til kompisen min, låser døra og river av meg trøya for å inspisere såret. Til min forbauselse finner jeg ingen sår eller stikk, og jeg hører Sinister latterkvalt klarer å presse ut at sprøyta har en hette og at jeg ikke faktisk ble stukket. Det tar meg en halvtime å komme over sjokket inne på badet, og jeg er ikke spessielt keen på å komme ut, ettersom jeg mistenker Sinister for å finne på noe lignende Men et lite bad har en veldig begrenset fun-factor, så jeg bestemmer meg til slutt for å våge meg ut. I det trår over dørlisten kjenner jeg noe sprute meg i trynet. Jeg skriker ut hva faen det var for noe og får til svar at de har skrudd nålen av sprøyta og spruta insulin i trynet på meg. Og da var det jo jævlig greit at badet var så nærme...
Sitat av duzzyd Vis innlegg
Ikke min prank, men dette må være en av de jævligste psykiske prankene som er gjort.
Syns det var litt morsomt i begynnelsen, men etterhvert syns jeg bare synd på kompisen. Dårlig gjort, hehe.

http://www.youtube.com/watch?v=9xK0H...eature=related



Haha, morsom out of body experience prank! Utrolig bra laget
Vis hele sitatet...
Hahaha, Im walking on sunchine wohoooho
Det var en kveld jeg og tre andre fant ut at vi skulle kødde med en irriterende kompis. Kort sagt: jeg dreit på gulvet hans. En annen pisser i vaskemiddelet hans. Neste dag vi møter på han:

Kompis: HVEM I HELVETE HAR SLUPPET EN KATT INN PÅ ROMMET MITT!?
Vi svarer: vet ikke, noen sluppet en katt inn på rommet ditt?
Kompis: JA, NOEN HAR SLUPPET EN KATT SOM INN PÅ ROMMET SOM HAR BÆSJA PÅ GULVET!
Vi: HAEHAEHAEHIHIHI
kompis: vet du hvem som har gjort det Per?
Per (meg): hahaha, nei, Hehe

Etterpå vaska han rommet sitt med piss, Hehe.

En annen gang helte vi diaré middel (husker ikke hva det heter) i melka hans. Han kunne ikke gå på skolen fordi han måtte drite så jævli. Vi lo godt da han fortalte oss hvor jævli han måtte drite den dagen, og at han trodde han var allergisk mot melk. Han turde ikke å drikke melk på et par måner.
Nirasu, du er retard.

Jeg trenger ikke engang forklare hvorfor.
ga en kompis c vitmanier og sa det var ectacy hn ble helt borte helt til vitok fram pakken med vitaminer
Sitat av Nirasu Vis innlegg
Etterpå vaska han rommet sitt med piss, Hehe.

En annen gang helte vi diaré middel (husker ikke hva det heter) i melka hans. Han kunne ikke gå på skolen fordi han måtte drite så jævli. Vi lo godt da han fortalte oss hvor jævli han måtte drite den dagen, og at han trodde han var allergisk mot melk. Han turde ikke å drikke melk på et par måner.
Vis hele sitatet...
Kaller du det en prank? Du fortjener at jeg driter i en bøtte, bruker dobørsten for å fange opp all den rennene og jævlige baisen pluss diverse donglebær, for så å kjøre dobørsten ned i halsen og rense deg. Det verste er at du hadde blitt mindre skitten av det. Huff, så jævlig.

+ for kreativitet, tho.

Hater_mordin
Var det ikke en tråd som dette for noen år siden her på nFF, der en av brukerne trodde han pranka en jente ved å voldta henne?
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Var det ikke en tråd som dette for noen år siden her på nFF, der en av brukerne trodde han pranka en jente ved å voldta henne?
Vis hele sitatet...
det var pinlige fortellinger.
Par veninner av meg som horesminka en gammel bekjent av meg.
Dagen etterpå sto han opp for å dra på butikken å kjøpe frokost til oss å mer øl.
Problemet var bare at han ikke kikka seg i speilet før han gikk ut.

Når han kom tilbake fra butikken sa han at han ikke kunne skjønne hvorfor folk kikka så rart og lo så mye når de så på han.
Vi ba han kikke seg seg i speilet, følte seg rimelig dum da ja.

Bestillte pizza hadde munchies så gikk alle ned i bokseren mens han forrerst som skulle ta imot pizzaen hadde fyllt bokseren sin så det så ut som han hadde den digre snabben.
Så jævla ekte ut og, så dama spærra øynene ganske opp.
En gang på skolen så rulla vi en sig med krutt, å ga den til en i klassa som bommer sig/snus og penger hele tiden. Fy faen så sint han ble når han fyrte sigen
Mens han var like rød som rudolf i ansikte lo vi andre i 10 min i strekk :P
Sist endret av Popstickel; 12. februar 2011 kl. 02:16.
Skal litt til før jeg hadde gjort det, men å koble tuta til bremsene på bilen til den jeg vil pranke har alltid hørtes fristende ut. Leste om det en annen plass, og det høres rett og slett hysterisk morsomt ut .
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Glemte å nevne at jeg hadde satt en svær plakat i papp av petter nothug i kontorstolen hans, som så veldig levende ut!
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Var det ikke en tråd som dette for noen år siden her på nFF, der en av brukerne trodde han pranka en jente ved å voldta henne?
Vis hele sitatet...
Yup, postene/traden er slettet though.

DonTomaso anmeldte det til politiet om jeg ikke husker feil.
Sist endret av Bombasa; 4. mai 2011 kl. 02:41.
Overbeviste en fyr på IRC om høyest usannsynelig ting om meg selv.

kort sagt så var historien at jeg var sønnen til en idiotisk rik fyr. og reiste rundt i Afrika, Europa og Asia for å gjøre bussiness. og FBI var ute etter oss. han slikte det rått og vi måtte server forklaringen med teskje når spøken skulle bli avslørt.
les allt her. de 2 første postene er Chatloggen
Sitat av petterdass Vis innlegg
Skal litt til før jeg hadde gjort det, men å koble tuta til bremsene på bilen til den jeg vil pranke har alltid hørtes fristende ut. Leste om det en annen plass, og det høres rett og slett hysterisk morsomt ut .
Vis hele sitatet...
Ja, kjempemorsomt om vedkommende kjører i et boligstrøk fult av barn.
Sitat av Vegard004 Vis innlegg
Den var ikke så dum
Vis hele sitatet...
den har jeg tatt maaange ganger på mamma siden jeg var 14 år sikkert 3-4 ganger i året med damene jeg har hatt opp gjennom tiden. Nå er jeg 18 og skal bli pappa det tok ca 2 uker før hu trudde på det med tester og alt jeg viste henne xD
det var litt gøyalt litt sånn ulv ulv xD
Oppdrag:

Toalettet er nesten helt inntil døren man låser. Det er mulig å stikke noe inn under døren som er låst. Bror min på 31 år skulle pisse. Jeg fant en strikkepinne og gjorde meg klar. Han låser døren, og starter å vanne oppi dasshullet. Da legger jeg meg ned på 4 og dytter strikkepinnen inn under døren så den dulter borti beina hans.

Trenger jeg å fortelle hvor mye piss han klarte å få på veggen etter han hylskreik og trodde det var et dyr som stakk han?
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Gjorde det samme når jeg var 18. Mamma begynte bare å vingle i fortvilelse, så måtte fortelle sannheten etter kun noen sekunder.
Vis hele sitatet...
Jeg gjorde det samme med mamma (jeg var 17), hun trodde ikke på meg, selvom jeg hadde hatt kjæresten i 1 år. Hun trodde ikke på meg i det heletatt, pranken har pågått i ca. 1 måned nå. Har ikke avblåst den, jeg sier fortsatt at det er sant, men hun tror fortsatt ikke på meg. Frustrerende.
http://www.oddee.com/item_97585.aspx

Her har dere noen ideer til fremtidige pranks
tok den "finn.no gis bort" pranken på en kompis.

Endte opp med 356 views på en snau halvtime og x-anntall oppringninger. Første jeg hører er trusler om anmeldelse Aldri klart å få han så sinna før
Vel .. Vil ikke akkurat kalle det prank, but here it goes: Etter mange dager på TG11 var den siste dagen her. En kompis var helt kjørt og sov tungt som faen. Da valgte jeg og en annen kompis å tulle litt. Det første vi gjorde var vel å tulle litt på Facebooken hans. Vi gjorde ting som å endre profilbilde, navn og legge ut et par statuser som kan virke relativt dumme. Etter det så endret jeg bildet på skrivebordet til en stor, mørk penis. Han våknet og skrudde av pc'en da den hang seg opp. Du skulle sett fjeset hans da han våknet og så en stor penis på skjermen - haha, jeg og han andre lo som bare det(jeg lo vel i et kvarter etter), men ikke nok med det, han sjekket også Facebook, og der fant han en haug med statuser, et nytt navn og et bilde av Justin Bieber.

Føler at det vi gjorde var egentlig ganske barnslig, men hvis dere hadde hvert der sammen oss, så hadde dere garantert begynt å le.

Gleder meg til TG12 allerede.
Du lo i et kvarter fordi han såg en penis på skrivebordet sitt? Jaja...forskjellig humor
Det var vel ikke at han så det, men det var mer at jeg lo av reaksjonen hans.
Dagen før klassebilde på u.skolen tok vi en stripe med voks, slik som skal brukes på leggene, klippet den mye mindre og la den på det ene øyebrynet på en sovende kompis. Han våknet jo når den var klistret på, og han måtte jo selv ta den av

Bonusen er jo for øvrig at han må ta øyebryn nr 2 i samme slengen

Enda en bonus var klassebildet, spesielt portettfotoene av han, uten bryn. Utrolig hvor mye bryn har å si for ansiktsmimikken!
Sitat av distilled Vis innlegg
tok den "finn.no gis bort" pranken på en kompis.

Endte opp med 356 views på en snau halvtime og x-anntall oppringninger. Første jeg hører er trusler om anmeldelse Aldri klart å få han så sinna før
Vis hele sitatet...
eh nå har den tullingen bestemt seg for å levere en anmeldelse fordi jeg utga meg for å være en annen person på nett.

henlagt rask eller må jeg betale et forelegg?
Sitat av distilled Vis innlegg
eh nå har den tullingen bestemt seg for å levere en anmeldelse fordi jeg utga meg for å være en annen person på nett.

henlagt rask eller må jeg betale et forelegg?
Vis hele sitatet...

Vel for det første burde man kanskje forsikre seg om at personen man pranker tåler det. Han kan ikke ha vært en veldig nær kompis? Og kanskje vente med å si at det er du som står bak til du ser reaksjonen
Printscreena skrivebordet til en mindre datakyndig. Brukte som bakgrunnsbilde og fjernet så alle ikoner/verktøylinje.
Etter utallige restarts/rages la han merke til at klokken ikke gikk, bortsett fra det fungerte det knirkefritt. Vi andre lo godt:-)