Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  310 32898
Svigermors drøm
colabox's Avatar
- Følelsen av å hendene under springen når du har "naglabet"
- Følelsen av å kjøre forbi noen som nettop kjørte forbi deg (med moped)
- Følelsen av å ta dagens første snus
- Følelsen av å drifte/sladde, himmelsk
- Følelsen av å klare å fikse noe


osv osv osv
En ekkel følelse som ikke er digg er vertfall når moren min har rett. Hun er ganske treg på sånt elektronisk.
Følelsen at Jesus vår Gud er med meg
En god følelse er etter å ha svømt som faen i gym timen og komme hjem støl som faen og loke litt på Freak.


En annen god følelse er når jenta du liker håper på ryggen din i bassenget og bare blir der.


Åja.. Det å få orgasme etter å ikke ha dratt laksen på flere uker!
Følelsen av at Lucifer MIN gud er med meg.
* Når man har løpt fra politiet laangt og til slutt er i sikkerhet

* Det første skrittet som fri mann når man har sonet lenge

* Når man vet at man er trygg etter en situasjon der man har stor sjanse for å dø.

* Men best av alt er følelsen når man sitter i bilen på vei hjem etter å ha rundpult en dame som egentlig er alt for fin for deg og som man har jobbet lenge med å få Det overgår alt, og den følelsen sitter i ca fire - fem dager
hopper*


(titegn)
Først og fremst følelsen av å slappe av eller være med gode venner/kjæreste når du ikke har noen bekymringer! - og ikke minst tanken på dette i ettertid!

Følelsen du får når du virkelig får annerkjennelse for noe du har gjort! - spessielt annerkjennelse fra noen du ser opp til og respekterer.



Må nesten si at denne tråden vekket mange gode minner! Er enig i mange av deres meninger, selv om noen poster virker mer eller mindre absurde for meg :P
Sist endret av Znerk; 7. desember 2010 kl. 21:32.
Da jeg var liten elska jeg å komme hjem etter å ha spilt fotballkamper ute i regnet - da hadde mamma laget baguetter med ost og skinke.

Det er en utrolig deilig følelse å komme hjem våt eller iskald(spess etter du har trent) og game and just chill the fuck out!
Sist endret av daaa; 7. desember 2010 kl. 21:34.
Sitat av 67554 Vis innlegg
* Når man har løpt fra politiet laangt og til slutt er i sikkerhet

* Det første skrittet som fri mann når man har sonet lenge

* Når man vet at man er trygg etter en situasjon der man har stor sjanse for å dø.

* Men best av alt er følelsen når man sitter i bilen på vei hjem etter å ha rundpult en dame som egentlig er alt for fin for deg og som man har jobbet lenge med å få Det overgår alt, og den følelsen sitter i ca fire - fem dager
Vis hele sitatet...
du er sikkelig kul ass
Sitat av 67554 Vis innlegg
* Når man har løpt fra politiet laangt og til slutt er i sikkerhet

* Det første skrittet som fri mann når man har sonet lenge
Vis hele sitatet...
Hahaha, så du ble tadd allikevel ja
Sist endret av Yoshii; 7. desember 2010 kl. 21:40.
1: Adrenalin. Soleklar nummer èn for min del.

2: Følelsen jeg får når jeg hører en sang det er lenge siden jeg har hørt. Da kan jeg mimre tilbake til sist gang jeg hørte sangen, og hvilken sinnstemning jeg var i da. (Taake formulerte det veldig bra tidligere i tråden).

3: Orgasme. Verken mer eller mindre

4: Følelsen av mestring. Spesielt hvis det er noe man har jobbet med lenge, eller vært veldig nervøs for ikke å klare.

5: Komme hjem iskald(!) og stelle meg i dusjen med så varmt vann at det svir i huden.
Tror nok polering av katten og åpne CDrommet fort, er populært.
Når jeg går tur på stranda i bølgebruset et varmt sted, med musikk på øret og null bekymringer i hele verden - da er jeg på topp.
Når man "seiler" avgårde i skisporet en kald og fin vinterdag. Kjenne den friske lufta, og ...... bare nyte den vakre skogen. Det er utrolig deilig følelse.
Å legge seg nydusja i et nyvaska rom med nyvaska sengeklær og vite at du kan sove lenge neste morgen.
Den beste følelsen i verden er å se barnet ditt bli født. Ni måneder med venting kulminerer i en mengde hyl og en ufattelig følelse av hjelpesløshet ovenfor hun som skal presse noe på størrelse med en melon ut en åpning på størrelse med en tennisball...
Å drikke iskaldt vann når man er syykt tørst.
Ankommer hytta på fjellet om sommeren. Pakke ut av bilen, sette seg på terrassen med en pils og bare sitte der til langt på natt sammen med gode venner.

Dårlig bilde.

Click image for larger version

Name:	hytta_sommer2010.jpg
Views:	107
Size:	85,6 KB
ID:	8454
Når du oppnår Nirvana

(nei, jeg er ikke seriøs )
Sitat av MB300Diesel Vis innlegg
hun som skal presse noe på størrelse med en melon ut en åpning på størrelse med en tennisball...
Vis hele sitatet...
Jeg kan legge til at det er en veldig stor melon.
Følelsen av å se et jagerfly droppe en 2000lb "JDAM" over en fiendtlig stilling og ta seg en snus
Jeg tok nettop fagbrevet, 27 år gammel. Det er den beste følelsen jeg har hatt.
Kort sagt: oppnå noe du har strevd for.
Sex der man får synkron orgasme.
Vil egentlig kanskje påstå at den følelsen du får når du innser at du har det bra, er ganske god.
Snakker om de gangen man kan gå ute for seg selv, og bare se seg rundt - og plutselig le og trekke på smilebandene helt uten grunn. Er liksom ikke hver gang det går opp for oss, for vi tar ting så for gitt til vanlig.

Altså, følelsen av å ha det bra - er noe av det beste jeg vet.
Følelsen du får når du finner ut at ho dama du er forelska i, liker deg tilbake
Følelsen du får etter å ha sluppet unna politiet! og følelsen av å gå ute i skogen når det er masse snø og man har godt med klær
Sist endret av Hackett; 8. desember 2010 kl. 00:01.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Sex der man får synkron orgasme.
Vis hele sitatet...
Once in a lifetime experience
Følelsen av å ligge foran en oslojapp i dress med sin lexus 450h, med min bittelille mazda, i rushtiden, i laaaang veiarbeidssone, og holde fartsgrensen på 30 med mye motgående trafikk. Talking heads pumpende på anlegget, gjerne slagere som "psycho killer" eller "and she was".

Eller følelsen av å naile IKT eksamen med 2min igjen på klokka, uten å ha sett på klokka før på slutten.
Førelsen da du banner noen dickheads <3
Julestemning+favorittsangen+kp(samtidig!!)=den beste følelsen man noen sinne kan få!
Når man ler så man griner. Det er utrolig
Den beste følelsen som finnes. Er vist du jobber å sliter lenge for å oppnå noe, å du til slutt klarer det.
it feels like ur on top of the world!
En annen følelse jeg liker er når en går ut midt på natta i kulden, tar seg en røyk, smiler og tenker at livet er slett ikke værst.
Like før toppen på en sopptur i skogen. Du ser at alt rundt deg er i absolutt harmoni, du føler en universell varme og glede, og alt er fint og kjærlighet!


Ellers; en julaften for noen år tilbake hadde familien kjøpt husdyr til lillesøsteren min. Alle gavene var pakket opp, og jeg gir henne en gulrot innpakket i alu-folie, og en lang tråd. Tråden gikk gjennom kjøkkenet og ut i gangen. Hun koblet ikke ting sammen før hun rundet hjørnet og så kaninburet i enden av tråden. Hennes reaksjon var å snu seg rundt, med tårer i øynene, kaste seg mot meg, så glad at hun ikke klarte å si noen ting.
DEN følelsen, av å bevitne spontan, genuin glede hos noen du elsker, er helt ubeskrivelig!
Å gjøre andre lykkelige, enten det gjelder skolehjelp eller et velfortjent kompliment.

Stunder du har det så bra, at det er i minnet ditt for alltid!
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Følelsen av å se et jagerfly droppe en 2000lb "JDAM" over en fiendtlig stilling og ta seg en snus
Vis hele sitatet...
Det der høres rimelig sinnsykt ut og jeg kan godt forstå at denne følelsen har satt sitt preg på deg.
Regner med din rolle i operasjonen var å markere målet eller noe slikt?

Hvor langt unna var du når dette skjedde og hvor lenge ventet du før flyet kom med lasten?
Ventetiden må ha vært utrolig nervepirrende!
stte ute kl 4 på natta på en random plass å pilse
Når jeg så Metallica live i Oslo, det var pricelss, hadde gåsehud under hele konserten
Det er lite som slår et skikkelig adrenalinkick! Det kan man oppnå på mange måter, noen krever mer spenning og andre krever mindre.

Min ultimate følelse er når jeg står klar for start på bilbanen i bilen min og blåser avgårde, følelsen av g-kreftene og den råe lyden av motoren og bilen som tar meg sidelengs igjennom svingene! Husker vanligvis ingenting når man er ferdig, fordi adrenalinet får deg til å konsentrere maks!

Bilen min før jeg importerte den:

http://fdboy.com/image.axd?picture=3224788297_a502ce2437_b.jpg
Sitat av staM Vis innlegg
Følelsen når du kommer inn på et gulv med varme, etter at du har stått ute barbeint i 16 minusgrader og trent, er helt fantastisk.
Vis hele sitatet...
Det er jo et helvette. Smerten når varmen kommer tilbake er helt jævlig!

Jeg synes den beste følelsen er forelskelse når den er gjensidig, å elske og vite at du blir elsket. Litt klisje kanskje men
Folkevalgt Engel
Hallejuwa's Avatar
Når du spiller foran publikum, å ser han ene i publikum som skjønner hva dere bråker om/i/for.
Følelsen av å komme ned fra fjellet etter en lang og herlig dag på fjellet med snøscootern
når du rekker ølsalget på minuttet og har helga forran deg... ahhh
Å ta seg en snus etter å ha spist et sinnsykt måltid er jævlig digg!
Komme hjem fra USA, slå på pc'n og game wow :') (ikke noe jeg gjør ofte :'))
Følelsen av å være så lykkelig at du ikke klarer å gjøre annet enn å smile så mye at du får vondt i fjeset.
Den følelsen man får hvis man har enten vært forelska i noen, eller hatt lyst på noen over lenger tid, og den følelsen som kommer når man er millimeter unna første kyss med vedkommende frem til et par sekunder inn i kysset. Forventningene som har bygd seg opp, sommerfugler i magen osv.

Samme når man har vært borte fra noen man har sterke følelser for over en lang periode. Spesielt om det har vært pga noe vondt som krangler, eller at ene personen har flyttet. Det første kysset som kommer igjen da vekker samme følelsene. Bare at da blir det lagt til en viss sårhet i tillegg fordi man er redd for å ha det vondt igjen fordi man vet at såfort leppene treffes vil alle følelsene komme tilbake.
Den beste følelsen i hele verden er når man kommer hjem fra skolen, eller hatt en lang dag. Og bare sitte seg ned i godstolen og høre litt bra Dubstep mens man spiller wow. DET er beste følelsen som fins.
Følelsen av å legge seg bak i sofaen med to kamerater med hver vår joint, snusen på plass, et par iskalde pils rett fra snøen og se rosa og lilla fisker fly forbi ..