Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4349
Har i mange år vært litt mer "alternativ" av meg. Lurer på om der er noe miljø i bergens området som har raves / meets osv som er litt uten for det normale dansegulvet i bergens området ? noen som kjenner til noe slikt ?
Det er dessverre svært vanskelig å komme inn i dette miljøet uten å personlig kjenne noen fra det. Forsøk på alternative klubber på byn, kanskje du blir kjent med noen der.
Trådstarter
32 4
Sitat av En deling Vis innlegg
Det er dessverre svært vanskelig å komme inn i dette miljøet uten å personlig kjenne noen fra det. Forsøk på alternative klubber på byn, kanskje du blir kjent med noen der.
Vis hele sitatet...
ja tenker det er litt slik. Nå har jo ikke corona gjort dette noe bedre. Jeg får forsette og søke
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke akkurat hemmelig eller undergrunn, men vært rimelig bra partystemning i Nygårdsparken de siste helgene, eller hver dag det er fint vær forsåvidt. Tror ingen hadde sett rart på deg om du hadde ravet der akkurat
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
32 4
veldig sent svar: Men ja, jeg tenker litt mer undergrunn enn det
I parken er jeg ofte og danser

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke akkurat hemmelig eller undergrunn, men vært rimelig bra partystemning i Nygårdsparken de siste helgene, eller hver dag det er fint vær forsåvidt. Tror ingen hadde sett rart på deg om du hadde ravet der akkurat
Vis hele sitatet...
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Leste i Bergens Tidende om en bunkerfest i Sandviken. Dessverre så handlet artikkelen om at det var smitte der :/

Men det viser jo at det forekommer litt sånne typer fester rundt omkring i området.

Vet ikke hvordan de arrangerer dette dessverre, men nå har du en ledetråd hvertfall

Kanskje ikke så bra utgangspunkt akkurat nå da, med tanke på smitte men ja.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Googlet litt og fant disse Facebookgruppene:

Bergen Undereground Armada

Virker litt forlatt, men kan være verdt å sende en melding?

Bergen Techno

Denne virker mye mer lovende

Håper dette kan være til hjelp
Sist endret av KjemikalieX; 1. august 2021 kl. 15:20. Grunn: Ordnet linken