Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4882
Så nettopp "When they see us" og syntes det var 10/10.
Flere serier som er like på netflix? Viaplay? Tips mottas!
Hva slags type sjanger er det? Lange episoder?
Anbefaler "The Queen's Gambit". En super miniserie.
Sist endret av Bl4derunner; 23. januar 2021 kl. 16:34.
Jeg så forresten Night stalker, er egentlig ikke fan av slike dokumentarer, men den kan jeg anbefale!
Trådstarter
Sitat av farligepiller Vis innlegg
Hva slags type sjanger er det? Lange episoder?
Vis hele sitatet...
Handla om 5 stk unge gutter som ble uskyldig dømt for et drap/voldtekt. Politiet pressa de med å "tilstå" - basert på sann historie. Helt sjuk miniserie som jeg skulle ønske var mye lenger. 45-55 minutter mener jeg å huske.

Sitat av farligepiller Vis innlegg
Jeg så forresten Night stalker, er egentlig ikke fan av slike dokumentarer, men den kan jeg anbefale!
Vis hele sitatet...
Takk, skal prøve den!
Sist endret av suwoop; 23. januar 2021 kl. 16:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kom til å tenke på en film kalt unthinkable, er ifra 2010 mener jeg. Er en terrorist som har gjemt atombomber rundt omkring i USA, og jo nærmere null klokka går, jo flere prinsipper/rettigheter blir kastet ut av vinduet. Ikke helt det du spurte etter, men kom på det når jeg leste beskrivelsen din av When they see us.
Dracula serien var bra den da
Siden du likte When they see us vil jeg anbefale seven seconds.
Jeg anbefaler også The Queen's Gambit. Noe av det beste jeg har sett =)
The night of på hbo! Anbefales meget