Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 764
Anonym bruker
"Tykk Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har brukt opiater ulovlig i en stund å har ikke Tilgang på mere nå. Er 3 dager uten

Vil ting som benzo , amfetamin og kokain og cannabis ta bort opiatsuget og det hælvette jeg har i kroppen nå? Med vondt i hele kroppen osv?
For har tilgang på det
Benzo kan hjelpe til å ta toppene og rastløsheten , og cannabis kan hjelpe oppå der igjen med og gjøre det hele litt behageligere! Du er 3 dager uten så er ikke mange dagene før du skal føle deg litt bedre nå tipper 1-2 pass på at du ikke bytter avhengighet!
Anonym bruker
"Lysten Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har en kompis som bruker heroin for benzo abstinenser så jeg tror det hjelper om du bruker benzo mot heroin abstinenser....
Kvitt opiat sug? Det skjer ikke bro, kommer alltid til og være der. Men mindre kan det bli med tiden til hjelp.
Sitat av Aleneass Vis innlegg
Kvitt opiat sug? Det skjer ikke bro, kommer alltid til og være der. Men mindre kan det bli med tiden til hjelp.
Vis hele sitatet...
Alt er mulig, det er bare ikke blitt gjort enda. Søvn er viktig så benzo kan sende deg i drømmeland men tar ikke bort smertene. Søvn og mat. Å hvis du er skikkelig killer så er jogging en god medisin når det verste er over. Varm dusj/ hjelper mot muskel smerter også.
Var helt jævlig fredag og lørdag, bedre i går.
Nå kjennes det ut som en liten influensa egentlig .
Så tror jeg skal klare meg uten å ta så mye benzo jeg har gjort