Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2904
Noen som har erfaring med hvordan man kan få tilgang til ifinger på mac? Har en skole-pc med ifinger(microsoft). Det beste hadde hvert fint hvis jeg kunne bare overført (laste ned fra skolens nettside for skole-pcer) programmet fra pcen over til macen og kjørt programet i crossover, men fikk ikke dette til. Er åpen for å kjøpe det også hvis det er den enste muligheten, men hvordan skulle jeg fått den til å virke i crossover?

takk for all hjelp
Etter slik jeg har skjønt det så er det bare mulig å laste det ned via elevportalen. Selv får jeg ikke logget meg på der uten å bruke skolepc-en. Er vel noe av det samme for deg? Med mindre du laster ned fra et annet sted, så klart.
Sist endret av Pylixe; 7. februar 2013 kl. 19:32.
Trådstarter
jeg får logget inn på elveportalen fra min mac. Det er ikke det som er problemt. mitt proble er å få den til å virke på min mac. Ifinger sin nettside sier at man kan bruke crossover, men jeg får ikke dette til å virke. Så hvis noen har noen tips til hvordan jeg kan få den til å virke hadde det hver fantastisk. jeg har ingen peiling på crossover, og det kan jo være grunnen til at jeg ikke klarte det. skal prøve å sette meg mer inn i det.
Count me in! Trenger gjerne iFinger eller et lignende program til å oversette nynorsk ord. Helst asap! Men selv kommer jeg ikke på noe elevportal ting! fin tråd!
Sitat av Little Pixie Vis innlegg
Count me in! Trenger gjerne iFinger eller et lignende program til å oversette nynorsk ord. Helst asap! Men selv kommer jeg ikke på noe elevportal ting! fin tråd!
Vis hele sitatet...
nyno31

titegn