Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 969
Guten tag freaks!

Er det noen som har tenkt seg på konserten nå i helgen? Evt. kanskje arrangere et lite treff.
Vil tro jeg kommer meg dit, men er ikke helt sikkert.
Nå til helgen?

Men seriøst, gå om dere kan! De var den største overraskelsen på Hove i år! Synes de var ok på plate, men konserten var dritbra! Så mye energi både på og foran secnen, toppet av en heftig trommesolo.
Jeg har selv veldig lyst til å dra. Ikke at noen av vennene mine er enige. Frister ikke helt å dra dit alene.
Jeg skal der ivertfall! Blir en herlig helg i oslo med August burns red, Veil of maya, The devil wears prada på lørdagen og Trivium, As I lay dying, Caliban, Upon a burning body på søndagen.
Sitat av Hydroide Vis innlegg
Jeg skal der ivertfall! Blir en herlig helg i oslo med August burns red, Veil of maya, The devil wears prada på lørdagen og Trivium, As I lay dying, Caliban, Upon a burning body på søndagen.
Vis hele sitatet...
Hvaaaa? Hvor skal Trivium og de andre spille?

Har tenkt meg på August Burns Red ihvertfall, og jeg skal ta med meg et par kompiser dit... det tror jeg blir dritgøy!

Si ifra hvis noen vil hooke up, håper folka er i mosh pit-humør!

Fant ut at Trivium skulle spille på Sentrum Scene, nå blir det et jævla kjør for å få tak i penger.
Sist endret av Tænman; 1. november 2012 kl. 13:19.
Hadde tenkt å dra dit, helt til Whitechapel avlyste

Men skal på Trivium på søndag