Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 958
Hei, jeg bruker proton vpn (gratisutgave) men når jeg trekker ned menyen så kommer denne https://www.dropbox.com/s/k929eqs5r4...0Home.jpg?dl=0 jeg er vant til at det kommer en for ned og en for opp , men her er det dobbelt?! Er det som det skal være ?

Takker for svar
Ser ut som det viser total mengde data i kB og overføringshastighet i B/s.
Sitat av Ekvivokk Vis innlegg
Ser ut som det viser total mengde data i kB og overføringshastighet i B/s.
Vis hele sitatet...
Sånn jeg vil huske det var fra min tid med Proton
Sitat av Ekvivokk Vis innlegg
Ser ut som det viser total mengde data i kB og overføringshastighet i B/s.
Vis hele sitatet...
Sånn jeg tolker det og. På bildet ser jeg at fyren har lastet ned 157,32 KB, mens hastigheten er 568 B/s, og samme regla på opplasting.

Det jeg stusser på er at de skriver hastigheten i B/s(byte) og ikke i b/s(bit)

Jeg har alltid lært at lagring er B(byte) og hastighet er b(bit). Kanskje Japan har kommet lengre, eller så er programmerne til VPN/proton ganske trash.
Jeg har et spørsmål om betalt vpn. Teoretisk sett bruker jeg vpn-kode, så kobler jeg datamaskinen til en server som har en åpen port gjennom et spesielt program. Det vil si at hvis jeg finner ut ønsket ip-adresse til serveren, så kan jeg bruke en vanlig nettleser på datamaskinen min for å koble til en åpen port på serveren etter et enkelt oppsett. (Hvis denne porten er åpen for alle lovlig) Spørsmålet er om jeg tenker rett eller galt?
Sitat av Dnepr Vis innlegg
Jeg har et spørsmål om betalt vpn. Teoretisk sett bruker jeg vpn-kode, så kobler jeg datamaskinen til en server som har en åpen port gjennom et spesielt program. Det vil si at hvis jeg finner ut ønsket ip-adresse til serveren, så kan jeg bruke en vanlig nettleser på datamaskinen min for å koble til en åpen port på serveren etter et enkelt oppsett. (Hvis denne porten er åpen for alle lovlig) Spørsmålet er om jeg tenker rett eller galt?
Vis hele sitatet...
Det du beskriver her høres mer ut som en enkel web proxy server. Tror det er litt mer avansert med autentisering til VPN tjenester som ikke vil tillate direkte tilkobling fra nettleseren slik