Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2691
Hei å hå, Freaks!

Lurer på følgende: Hvis jeg kjøper en nixon klokke, for la os si 1200 kroner. Er den ekte ? eller kan man være uheldig?

Lurer også på: Hvordan regner jeg ut mons + toll osv, mest mulig nøyaktig?


Visualn00b
Det beste er vell og få en form for vertifisering, da det kan fort hende noen bare selger en overpriset replica!
Sist endret av KjemikalieX; 24. april 2013 kl. 10:39.
Det kommer litt an på selger..
Jeg kjøpte en klokke fra Amazon, av Amazon, og den var legit.

Toll etc ble automagisk regnet ut når jeg skulle betale


edit: fikk faktisk igjen ~15kr 1 mnd senere pga. valutakursendring mens betalingen gikk igjennom, hadde jeg aldri trodd!
Sist endret av Penesmurfen; 24. april 2013 kl. 10:45.
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Tusen takk begge to!
Men finnes det noen mulighet for å sikre seg mot replica shit? Vurderte å kjøpe noen, bare for å selge på finn.no og til kamerater. - da er det liksom litt greit å ikke selge fake =P
Link til klokka?
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
LINK

TAKK
"Øko-Terrorist"
Ser at den ikke ligger så langt unna den prisen de fleste andre steder også, og selger har omtrent utelukkende gode reviews, så regner med denne er legit.
Sitat av tr80r Vis innlegg
Ser at den ikke ligger så langt unna den prisen de fleste andre steder også, og selger har omtrent utelukkende gode reviews, så regner med denne er legit.
Vis hele sitatet...
etter hva jeg ser så har selger en reviws
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
etter hva jeg ser så har selger en reviws
Vis hele sitatet...
Klokka har et review. Selgeren derimot har 11,349 "ratings" og fem stjerner.
"Sold by Solid.State and Fulfilled by Amazon. Gift-wrap available."
"Fulfillment by Amazon (FBA) is a service we offer sellers that lets them store their products in Amazon's fulfillment centers, and we directly pack, ship, and provide customer service for these products."

Er nok ikke noe kopi når Amazon selv står for all logistikk. Tviler sterkt på at de ønsker å få et rykte på seg som en aktør som selger kopier. Dessuten er ratingen på selger gode
Bare synd du ikke får sendt den til Norge uansett, så skal du få den hit blir det fort dyrere med en gang.

For å finne produkter du faktisk kan få til Norge, må du gå via denne: http://www.amazon.com/International-...node=230659011
Sist endret av Ueland; 25. april 2013 kl. 15:23.