Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1073
Jeg har en sinnsykt treg pc for tiden, og etter å ha å gjennomføre et "rydde opp program" og søkt etter virus, og det ikke har hjulpet, så har jeg nå bestemt meg for å gjennoprette pc'en.

Alt jeg trenger å ta vare på er noen mapper med noen bilder, og jeg er litt for lat akkurat nå til å gidde å hente den eksterne harddisken, og koble den til.
Jeg spør dere derfor om noen av dere har tips til nettsteder jeg kan lagre mapper/bilder mens jeg gjennopretter pc'en?
Sist endret av Playground; 1. november 2012 kl. 14:34.
Google Drive, Dropbox og SkyDrive.
Sist endret av Mkvarner; 1. november 2012 kl. 14:38.
Dropbox vis under 3GB.
Skydrive vis over 3GB
Sitat av Tur Vis innlegg
Dropbox vis under 3GB.
Skydrive vis over 3GB
Vis hele sitatet...
Vil noen kunne se det jeg laster opp av mapper i Skydrive? F.eks kontaker i messenger?
Eller så kan du lage en partition og lagre tinga der.

når du har formatert så legger du tilbake filene. og gjør harddisken større igjen
Sitat av Playground Vis innlegg
Vil noen kunne se det jeg laster opp av mapper i Skydrive? F.eks kontaker i messenger?
Vis hele sitatet...
En kan velge om den skal vere privat/åpen for alle/kun bestemte personer osv.
Sitat av Playground Vis innlegg
Vil noen kunne se det jeg laster opp av mapper i Skydrive? F.eks kontaker i messenger?
Vis hele sitatet...
Det kan du velge selv.
Skydrive gir 7gb plass gratis, dropbox gir 2gb. Selv bruker jeg skydrive oppgradert til 20gb plass.
Sitat av Settoz Vis innlegg
Skydrive gir 7gb plass gratis, dropbox gir 2gb. Selv bruker jeg skydrive oppgradert til 20gb plass.
Vis hele sitatet...
Dropbox gir 3gb, så vidt jeg kunne se.
Sist endret av Playground; 1. november 2012 kl. 15:30.
Er du student kan du få 25 gb ekstra ved å registrere kontoen din med studentmail i tillegg
Er selvfølgelig avhengig av skolen din da.

https://www.dropbox.com/spacerace
Nå er jeg faktisk litt skuffet her.
Har nettopp restartet pc'en, fikk mappene inn på pc'en, men i mappene som skulle ha inneholdt bilder er tomme.

Hva har skjedd her..?
Sitat av Playground Vis innlegg
Nå er jeg faktisk litt skuffet her.
Har nettopp restartet pc'en, fikk mappene inn på pc'en, men i mappene som skulle ha inneholdt bilder er tomme.

Hva har skjedd her..?
Vis hele sitatet...
Kan jo begynne med å dele med oss vilket program du faktisk brukte.
Sitat av Tur Vis innlegg
Kan jo begynne med å dele med oss vilket program du faktisk brukte.
Vis hele sitatet...
Dropbox. *titegn*
Sjekket om filene er på dropbox.com ? Hvis ikke, er du du 100% sikker på at du lastet opp filene i det hele tatt. Jeg har selv brukt dropbox i noen år nå og har alltid fungert.

Du kan også sjekke om du har slettet noen av filene på dropbox.com -> Show deleted files
Sitat av feddiriko Vis innlegg
Sjekket om filene er på dropbox.com ? Hvis ikke, er du du 100% sikker på at du lastet opp filene i det hele tatt. Jeg har selv brukt dropbox i noen år nå og har alltid fungert.

Du kan også sjekke om du har slettet noen av filene på dropbox.com -> Show deleted files
Vis hele sitatet...
Ja, det er jeg helt sikker på.

Men, tror jeg fant ut av det.
Jeg gikk egentlig bare inn på dropbox programmet, og flyttet de over til "dokumenter"- mappen på pc'en.
Virker som de må bli lastet ned til selve dropbox programmet først