Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 601
Fant egentlig ingen topic denne posten passet inn i. men håper på svar.
Adobe InDesign er per idag det mest bruke programmer til å sette opp sider til magasiner, aviser, plakater osv.
Jeg går selv Medier og Kommunikasjon og bruker det ofte til oppsett av diverse. Jeg er veldig fornøyd med programmet.

Du har uendelig med muligheter og det er ikke så vanskelig å forstå, er sikker på at ved hjelp av tutorials o.l vil du beherske det ganske fort.
Sist endret av LidroM; 16. mars 2009 kl. 19:17. Grunn: la til informasjon
Trådstarter
10 0
takk for tipset. da stoler jeg på deg!
Backer opp Adobe InDesign.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Legg merke til at for å få til noe i InDesign må du kunne det. Er ikke noe som guider deg gjennom for å lage en avis.
Du finner nok garantert noen guider på nett som kan hjelpe deg på veien. Og det er bare å prøve og feile.
Jeg føler først nå etter et par års bruk (og opplæring) at jeg behersker programmet sånn nogenlunde.
Det hjelper veldig med erfaring fra andre Adobe programmer som Photoshop og Illustrator.
Og hvis du vil ha et gratis alternativ, sjekk Scribus.

atlef.