Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1382
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kjøpte speed fra en ny dealer (en kompis av mine venner, så det var ikke en random på gata). Og brukte den i helga, og endte med å bli helt vrengt. Jeg så ut som jeg hadde tatt molly, i tillegg til at pupillene mine ble nesten like store som de blir når jeg tar molly.
Nå i kveld har jeg tatt en liner av samme speeden og jeg fikk sånn molly-vrengt-tryne nesten med en gang (ene øyenbrynet reist helt opp på den ene siden og øyet halvveis like åpent som det andre på den andre siden. Vanskelig å forklare men)
I tillegg fikk jeg så jævli sår i nesen etter helga, og har det enda. Så sår har jeg aldri blitt.
Kan speeden være utblandet med noe siden jeg fikk «vrengt-tryne» omtrent 1 time etter lineren, og pupillene mine ble så giga forrige gang, i tillegg til at jeg ble så sår i nesen?
Jeg vet at man kan få sår i nesen av å sniffe amf, men dette har aldri skjedd før, og jeg har sniffa en god del
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Lurifaks1 Vis innlegg
PMA/PMMA...
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke så veldig kjent med det. Er det skummelt å fortsette å bruke opp posen? Kjøpte 5g og har litt under 2g igjen nå etter helga. Jeg delte med noen fler, så jeg brukte ikke 3g alene nei.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg leste artikkelen om PMMA, og jeg kjenner meg igjen i en del. Blant annet synsforstyrrelser, men det kan vel også være pga at jeg hadde sovet veldig lite hele uken og jeg holdt det gående med speeden fra lørdagskvelden til søndagsmorgenen?
Jeg husker at alle som tok den fikk veldig mye svingninger i humøret. Det gikk opp og ned hele tiden. Det ble liksom amf rus, nedtur, rus, nedtur, rus konstant hvis jeg skal prøve å forklare nærmere. Jeg ble jo veldig utålmodig når det gikk ned i humøret og tok ny dose hver gang, noe som førte til at det ble ganske mange doser. Hvis det er PMMA, hadde jeg ikke overdoset da? Beklager for så teite spørsmål, men jeg har aldri vært borti speed som har vært slik.
Hvor mye det er av det i speeden din er jo umulig å si. Skyll det i dass.

Selv fikk jeg nesten alle bivirkningene som står på den siden av 2 tabletter "Molly" og kastet resten i søpla.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er en type i omløp nå det er ubehagelig mye meth i. Det er første gang jeg har hatt tilnærmet noe som helst av "MDMA øyne" uten mdma.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er en type i omløp nå det er ubehagelig mye meth i. Det er første gang jeg har hatt tilnærmet noe som helst av "MDMA øyne" uten mdma.
Vis hele sitatet...
Hvordan veit du at det kun er meth? Har du testa den eller er det "dealeren som sa det"
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke kun meth, men stor andel meth iforhold til vanlig amfetamin iforhold til tidligere batcher hos denne selgeren.
Derfor tester man drugs man får med testkit.. Koster 100kr på Shady.no....
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men til TS. Siden dette ikke er en random på gata, så burde du kanskje sjekke opp med han da, hva det er du har fått?
Anonym bruker
"Nyfiken Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Meth i amfen er vel ikke noe nytt, høres ut som at du har fått noe med litt ekstra